Gå til innhold

Hjelp! vurderer å selge min PS3


Roug

Anbefalte innlegg

Har vurdert veldig sterkt på om jeg skal selge min PS3 og gå til innkjøp av en XBOX360, grunnen til dette er at de spillene jeg har mest lyst på er på xbox360 f.eks fallout3 exp packs, alan wake, gta4 exp

det er ikke så veldig mange spill og de fleste spillene som PS3 har er jo på pc og xbox360 der de da har ekstra packs osv osv noe som ps3 ikke har (og ikke kommer til å få, ser det ut som) og eu-store er jo ikke akkurat noe å skryte av.

 

selger jeg min ps3 så har jeg da råd til xbox360 pluss en del spill og 1år på xbox live i hvertfall.

 

 

 

så jeg lurer bare på hva folk ville ha gjort, JEG er ikke fan-boy av XBOX360 eller PS3, har holdt meg til pc de 10-15 siste åra, fikk min ps3 i 2007 da GTA kom ut vist jeg ikke husker helt feil, var derfor jeg kjøpte PS3 i grunn, føler ikke at PS3 har nådd opp til forventningene, og det er en del flere og veldig gode spill til Xbox360

 

 

takk for svar

Endret av Roug
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Svaret ligger jo i det du skriver. Selg PS3n og kjøpe deg XBOX360. Jeg kjøpte meg ps3 for å ha som media center, samt blu-rayspiller. Men dersom jeg utelukkende hadde vært ute etter gamingkonsoll, hadde jeg kjøpt x360.

Lenke til kommentar

Vanskelig å si.. om du kun skal game er det jo spillene som teller.. og 2009 ser jo så langt lysest ut for ps3; God of war3, nytt Ratchet&Clank, Heavy Rain og Uncharted2.. Gran Turismo kommer vel og en vakker dag...

 

Alan Wake og Fallout3 exp packs har jeg og lyst på, men heldigvis så kommer det på pc.

 

Ingen av ps3 sine exclusives kommer på pc, men flere av Xbox360 sine kommer til pc.

 

ps: en xbox360 koster 999kr for arcadeversjonen, hvorfor ikke bare ha begge konsoller?

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar
heavy Rain og Uncharted2 er da noen av ps3 spillene jeg ser fram til, kanskje jeg skal selge nå og kjøpe en igjen når det blir billigere for ps3 og flere spill er ute :)

 

Hva er vitsen med å selge hvis du skal kjøpe en ny på et senere tidspunkt. Når du selger vil du få en mye dårligere pris enn det du selv kjøpte den for. Tviler på at PS3 kommer til å synke såpass mye i pris at det vil lønne seg å selge og kjøpe ny senere.

Lenke til kommentar

ps3 synker maks til 2500 i veil utsalg i løpet av 1,5år.. om du nå selger for feks 3000 kr inkludert spill... så er det jo ingenting å hente :)

 

skjønner at du ønsker xbox, kjøp i vei, men tror du angrer om du selger ps3en og går glipp av spillene som kommer der.

Lenke til kommentar

Snakk om å sove i timen! :p

 

Det er de fleste spillene på Xbox360 som kommer på PC.

Idag finnes det vel under 10 spill som man kun får på Xbox360, i motsetning til

godt over 20 på PS3 som kun finnes på PS3.

 

Exemplare: RFOM, RFOM2, Motorstorm, Motorstorm 2, LBP, MGS4, Uncharted, Ratchet&Clank, Heavenly Sword, Killzone 2, Siren Blood Curse.

 

Og med tanke på kommende inFAMOUS og de andre store titlene som GOW3, Uncharted 2 og Heavy Rain så går du glipp av noe hvis du selger PS3.

 

Xbox360 er jo uansett så billig, at det å ha begge 2 er et alternativ for de fleste.

Lenke til kommentar

Det å ha to konsoller er ikke akktuelt for meg desverre, vet jeg går glipp av en del spill på ps3, men jeg går glipp av enda flere spill som jeg vil ha som ikke kommer på PS3 og det er det som plager meg.

 

Fallout 3 expensionpacks, alan wake, splinter cell for å nevne noen, det er spill som jeg har gledet meg til som jeg trudde ps3 kom til å få.

Lenke til kommentar
Da får han ikke kjøpt utvidelsespakkene! Eller HD grafikk, eller digital lyd.

 

Xbox arcade har HDMI utgang.. så jo han hadde fått både HD-grafikk og digital lyd.

Jeg tenker på for 1000,- Da kan han jo laste ned utvidelses pakker også, om han kjøper HDD. Men for 999,- så får han ikke den muligheten.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...