Gå til innhold

Gmail-trøbbel i går

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Denne hendelsen viser hvor sårbare nettbaserte tjenester er. Det kan være lurt for Gmail-brukere å ta sikkerhetskopi av e-postmeldinger. Les mer om dette i vår guide.
Dette har da ikke noe med hvor sårbare nettbaserte tjenester er å gjøre, i alle fall ikke i forhold til datatap. Eller en grei notis.

Endring:

Fjernet en overflødig blank linje.

Endret av phfjeld
Skrevet

Var bare gmail-kontoene i Opera-mail som ikke fungerte hos meg; kom opp en sånn "IMAP ERROR" hvert femte minutt. Hvis jeg gikk inn på vanlig måte fungerte det fint..

Skrevet (endret)

Hardware.no opplevde jeg som treigt å få lastet forumsider på igår ifb med dette da det lå/ligger bruk av google ads.

Endret av syar2003
Skrevet

Hadde en periode i går hvor knapt noen av google-tjenestene (inklusiv søk) fungerte. Var veldig irriterende, er ekstremt avhengig av Google-søk for å ruke Internett! Ganske utrolig, må væe første gang Google har vært nede.

Skrevet

La merke av dette på twitter i går, men la selv ikke merke til noen treghet i tjenestene. Selv om jeg bruker de aktivt og testet de mye da jeg la merke til dette på twitter.

Skrevet

Youtubesearchen funket ikke i det hele tatt i lengre perioder igår, og det resulterte i at en godt opplagt rickroll ble ødelagt :nei:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...