Gå til innhold

Beste pengetips i Northrend?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja di penga, ja di penga, er til bekymring, for fattig og for rik!

 

Gjør så mange dailys som du gidder og ha en gatherer proff så klarer du deg greit med mindre du skal ha mest peng av alle. Er selv latest av alle, men gjør dailys med sons of hodir, herber når jeg spiller på Shammyen, miner når jeg spiller på Warrioren og får en kompis til og dissenchante alt av boe gear som dropper, har så jeg klarer meg. Men er for kjip til å kjøpe epic flying, og for lat til å gidde og putte alt jeg har av ench stuff, mining og herbs på AH. Har sikkert for flere K's gull i banken, uten å gjøre en innsats.

Lenke til kommentar

Nå er jo det rellativt.

På lvl 70 tok jeg alle dailyquest på 5 karakterer. Hadde ofte 60-70 tusen til en hver tid.

Hadde jeg gjort det samme fra november til nå lvl 80 hadde man snakket om over 500.000g , la oss si at man har en karakter som ville ha gitt 100.000g i den perioden.

Lenke til kommentar

Få opp professions

Inscription for glyphs og cards.

Enchanting for disenchanting av greens du looter rundt i northrend og du kjøper på ah, så selge det igjen.

 

Det koster litt gull men det er uten tvil verdt det, selv har jeg gjort dette siden wotlk kom og tjent gode golds på det.

Lenke til kommentar

Så kan man faktisk FISKE. Tro det eller ei, du tjener rått på mye av det, på grunn av raid buff maten. Beste plassen er WG. Men du er jo kanskje litt lav lvl til det :ermm: Men northrend er generelt er bra fiskesteder. Man kan jo fiske hvor som helst nå etter den nye patchen. MEN, dette tar tid, og er jo dumt å bruke tid på slike ting når du mye heller kunne ha lvla opp. :p Men til senere informasjon fishing + cooking VELDIG enkel pengekilde. Kommer jo helt sikkert ann på serveren din også, men på ragnaros horde er det bra priser.

 

Jeg selv har levla med mining og enchanting. Synes enchanting var særlig kjekt å ha, på grunn av disenchanting, tjente mye der også. Men tror ikke jeg anbefaler det, for det var RIMELIG dyrt å levle opp. Hadde skinning opp til lvl 80, men skinning er en lusen farming proffesion. Alt for lave priser. Byttet om til Mining, og angrer ikke. Skaff deg en JC venn som du kan snylte litt av og få han til å prospect for deg ;)

 

Ellers bare samle på alt mulig rart, jeg må igjen nevne cooking. Det er MANGE forskjellige kjøtt typer du kommer over når du quester som du faktisk kan få solgt for litt. Chilled meat feks, Rhino Meat. Brukt til bla great feast og cooking dailies. Skaff deg en AH addon, gjør det MYE lettere. Auctioneer er min favoritt. :yes: Se opp for slike ting, du kan tjene penger av det meste. <:

Lenke til kommentar

Husker i begynnelsen av wotlk-- jeg var sikkert den første som investerte i Design: Enduring Forest Emerald. Solgte disse for 120g+ de første 2-3 ukene på min server. Nå får man knapt 10g for dem.

 

Men Dailies + Hvilken som helst gathering profession er helt ok.

Lenke til kommentar
hvilket dailies er det som er bra da ? er de som på den øya I tbc? ganske samlet på en måte :p

 

Ville ikke ha dratt dit for å gjøre Dailys, siden du vil få sånn ca 4-5g hvis jeg husker rett.

 

Jeg gjorde alle dailys ifra Sons of et-eller-annet, alle i Icecrown og frienzy og oracles(ikke samtidig seff).

Hjelper å lage litt med profession ditt å slenge det på AH.

Er slik jeg har tjent penger hvertfall.

 

Edit:

Ja, Argent Tournament er relativt enkelt å fullføre og mye penger å tjene.

Endret av Zeüs
Lenke til kommentar

Du har i alle fall 6-8 dailies i Icecrown utenom Argent Tournament (for Horde i alle fall, regner med det er tilnærmet samme for Alliance). jeg bruker å ta Icecrown først med Argent Tournament deretter flytter jeg meg over til Scholozar basin for noen dailies der.

Lenke til kommentar

Jeg tente 4k gull på AH på en dag med dette tipeset som jeg fikk av en kamerat.

 

Du må være en JC og ha en som kan DE for deg. Du kjøper saronite ore, så prospecter du det, de blå gems du får cuter du til det som selger mest for på AH, de andre grønne gemsa lager du ringer av, da trenger du crystalized earth og en grønn gem, så DE du de og selger ench matsa på AH.

Lenke til kommentar
hvilket dailies er det som er bra da ? er de som på den øya I tbc? ganske samlet på en måte :p

 

Ville ikke ha dratt dit for å gjøre Dailys, siden du vil få sånn ca 4-5g hvis jeg husker rett.

 

Jeg gjorde alle dailys ifra Sons of et-eller-annet, alle i Icecrown og frienzy og oracles(ikke samtidig seff).

Hjelper å lage litt med profession ditt å slenge det på AH.

Er slik jeg har tjent penger hvertfall.

 

Edit:

Ja, Argent Tournament er relativt enkelt å fullføre og mye penger å tjene.

'

Mente om det er en sånn lignende plass i wotlk, alá Argent Tournament, men jeg syns de questene er så spredt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812734
Hva tjener man mest penger på å samle inn i northrend? Er 74 for øyeblikket. Bør jeg bare levle til 80 og så samle element-dingser, sånn som i outland?

 

Søk opp eternal flame eller noe lignende på thottbot.com også finner du den beste drop raten ... en dags innhøsting er vel ca 500g eller skaff deg engineering og lag helikopter til 16500g :yes:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812734
Hva tjener man mest penger på å samle inn i northrend? Er 74 for øyeblikket. Bør jeg bare levle til 80 og så samle element-dingser, sånn som i outland?

 

Søk opp eternal flame eller noe lignende på thottbot.com også finner du den beste drop raten ... en dags innhøsting er vel ca 500g eller skaff deg engineering og lag helikopter til 16500g :yes:

 

Er 77 selv men lvle opp til 80 du og ikke kjøp ting fra AH du får bedre i quest spar til coldwather flying for du trenger det i Storm peaks og Icecrown ellers har du ikke noe der å gjøre. 1000g+180g trenger do for flying mount og coldweather læverer du deg på lvl 77. og når du er 80 er det mye lettere å samle de eternal flamesa akkurat som i outland. Go on Dude :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...