Gå til innhold

Beste pengetips i Northrend?


Anbefalte innlegg

Hva tjener man mest penger på å samle inn i northrend? Er 74 for øyeblikket. Bør jeg bare levle til 80 og så samle element-dingser, sånn som i outland?

 

Søk opp eternal flame eller noe lignende på thottbot.com også finner du den beste drop raten ... en dags innhøsting er vel ca 500g eller skaff deg engineering og lag helikopter til 16500g :yes:

 

Er 77 selv men lvle opp til 80 du og ikke kjøp ting fra AH du får bedre i quest spar til coldwather flying for du trenger det i Storm peaks og Icecrown ellers har du ikke noe der å gjøre. 1000g+180g trenger do for flying mount og coldweather læverer du deg på lvl 77. og når du er 80 er det mye lettere å samle de eternal flamesa akkurat som i outland. Go on Dude :thumbup:

 

Forklar uthevet utsagn?

Du kan jo ta den loaned gryphon i storm peaks, og ha den inntil du orker å sløse mer penger på mount?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv ville jeg heller hatt fordelen med et ytke, ench, bs, jc++ som ekstra gem, ekstra ench osv i pve.

 

Dummeste jeg ser er hardcoreguilds som viper på 1% og tanken har mineing og prestene herb osv da de kunne hatt mye ekstra gjennom yrker.

 

Hva med magew... cloth? Dropper i tanatis, går for 8g stack på min server , dyreste clothen i verden.

Det kommer alltid nye tailoring alt/mainer. Cloth vil det alltid trenges masse av og det krever inget yrke for å skaffe det.

Endret av War
Lenke til kommentar

Poenget et vel ikke at et guild wiper pga en tank ikke har BS for 2 gems men selve tankegangen.

Hele raidet kan ha 2 yrker som booster pve da kan man snakke on 50 gems eller 13000hp totalt osv, eller andre ting.

Ench prest får bedre ringer osv.

 

De velger et yrke for å forberdre karakteren sin, mens de kunne like godt ha flydd rundt og samlet ores for gull isteden om de ga blaffen i selve teamworktankegangen.

Lenke til kommentar
Poenget et vel ikke at et guild wiper pga en tank ikke har BS for 2 gems men selve tankegangen.

Hele raidet kan ha 2 yrker som booster pve da kan man snakke on 50 gems eller 13000hp totalt osv, eller andre ting.

Ench prest får bedre ringer osv.

 

De velger et yrke for å forberdre karakteren sin, mens de kunne like godt ha flydd rundt og samlet ores for gull isteden om de ga blaffen i selve teamworktankegangen.

 

Lett tilgang til gull gjennom yrker som f.eks. mining og herbalism gjør at de kan kjøpe flasks, potions og buffmat. Jeg syntes det er mer å hente der enn et par gems eller enchants som ikke akkurat er gamebreaking uansett.

Lenke til kommentar

Vel du nevnte tank og mining, men såklart om alle skal velge gathering profs så blir det et tap. Personlig synes jeg at man skal minst ha 1 crafting også kan man ha 1 gathering om man ikke har noen alter eller lignende.

 

Personlig hadde jeg JC/Alch når jeg raidet.

Lenke til kommentar

Må innrømme at med inscription så fosser det penger inn. Gjør en liten test nå på å makse income fra glyphs. Lagd meg en glyph alt som kun driver med glyphs. Lagd ca. 100 forskjellige glyphs som jeg selger (kunne lagd mer, men dette er i testfase fortsatt). Ligger på gode 1-1.5k om dagen på dette. ca. 30 min om dagen. Anbefales om du har en inscription alt eller vurderer å levle opp et profession for å tjene gull.

 

Edit: Om du skaffer deg en supplier med en ok pris på herbs så er det enda mere penger å hente da stacks med herbs som regel betaler seg selv i snowfall inks (som igjen kan lages om til darkmoon cards med eternal life)

Endret av kuroger
Lenke til kommentar
Har Inscription selv, men lenge siden jeg har lagd glyphs for AH. Har du lyst å komme med tips om hvilke glyphs som selger? :p

Sjekk AH, der har du fasiten.

Jeg solgte en del av de nye glyphsa som kom i 3.1, men gidder ikke mer nå, sendte 180 glyphs til en venn så han kunne få fortjenesten fordi jeg er for lat. Dro inn ~35k første uka etter 3.1 faktisk.

Lenke til kommentar
Jeg tente 4k gull på AH på en dag med dette tipeset som jeg fikk av en kamerat.

 

Du må være en JC og ha en som kan DE for deg. Du kjøper saronite ore, så prospecter du det, de blå gems du får cuter du til det som selger mest for på AH, de andre grønne gemsa lager du ringer av, da trenger du crystalized earth og en grønn gem, så DE du de og selger ench matsa på AH.

Tjente rundt 15000g på akkurat den der selv :) Så sa det stopp, var visst flere som fant ut av dette etterhvert!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812734
Hva tjener man mest penger på å samle inn i northrend? Er 74 for øyeblikket. Bør jeg bare levle til 80 og så samle element-dingser, sånn som i outland?

 

Søk opp eternal flame eller noe lignende på thottbot.com også finner du den beste drop raten ... en dags innhøsting er vel ca 500g eller skaff deg engineering og lag helikopter til 16500g :yes:

 

Er 77 selv men lvle opp til 80 du og ikke kjøp ting fra AH du får bedre i quest spar til coldwather flying for du trenger det i Storm peaks og Icecrown ellers har du ikke noe der å gjøre. 1000g+180g trenger do for flying mount og coldweather læverer du deg på lvl 77. og når du er 80 er det mye lettere å samle de eternal flamesa akkurat som i outland. Go on Dude :thumbup:

 

Forklar uthevet utsagn?

Du kan jo ta den loaned gryphon i storm peaks, og ha den inntil du orker å sløse mer penger på mount?

 

 

Hva da sa du ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...