whiskers Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 hvordan innstalerer man w7 RC? Prøver å innstalere nå, men får ikke innstalert på noen partisjoner uansett hvilken jeg velger. har også prøvd å legge inn xp på nytt, men funker ikke. får meldingen: setup was unable to create a new partition or locate an existing system partition. see the setup log files for more information. jeg har prøvd å formstere og slette, men ikke noe fungerer :/ noen som har peiling?
zxtusen Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 hvordan innstalerer man w7 RC?Prøver å innstalere nå, men får ikke innstalert på noen partisjoner uansett hvilken jeg velger. har også prøvd å legge inn xp på nytt, men funker ikke. får meldingen: setup was unable to create a new partition or locate an existing system partition. see the setup log files for more information. jeg har prøvd å formstere og slette, men ikke noe fungerer :/ noen som har peiling? Har du både IDE og Sata harddisker, prøv å kople ut IDE-disken, slik at kun den du skal installere W7 på er tilkoplet. Det fungerte for meg.
ziper Skrevet 15. mai 2009 Skrevet 15. mai 2009 hvis du må spørre om hvordan du gjør det så burde du vel ikke gjøre det, siden det er en rc... eller?
drbo Skrevet 15. mai 2009 Skrevet 15. mai 2009 (endret) får meldingen:setup was unable to create a new partition or locate an existing system partition. see the setup log files for more information. Kranglet selv med denne feilmeldingen .... (fikk samme feilmelding med Vista - men jeg hadde hatt unbuntu på disken fra før) Det nyttet ikke hva jeg gjorde i diskbehandleren til installasjonsdvdene, samme feilmelding i både vista og w7rc når jeg prøvde å installere. Jeg endte opp etter mange forsøk opp med å å slette disken via unbuntudvden, for så å formatere disken i en annen Windows-maskin (NFTS), da gikk det med en helt nyformatert disk. Håper dette er til hjelp, lykke til! drbo Endret 15. mai 2009 av drbo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå