Gå til innhold

[Løst]program til å slette partisjoner osv


Anbefalte innlegg

hei

 

jeg har nå windows 7 men det har bugget seg veldig i det siste så fant ut at jeg kommer til å ta en formatering.

 

så jeg lurer på om det finnes et program som kan kjøres fra live cd minnepinne ol som kan slette windows partisjonen min og dele hele harddisken opp i to partisjoner.

 

jeg skal ha to partisjoner da jeg skal ha W7 på den ene og leopard på den andre partisjonen.

 

er det noen mulighet for dette? eventuelt noen annen måte jeg kan gjøre dette på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dersom du booter frå Windows 7 - DVDen kan du gjere dette. Slik gjeras det:

 

1. Boot frå DVD

2. Trykk 'Install Now'

3. Trykk på 'Custom Installation'

4. Nå er du inne i partisjoneringsverktøyet

 

Her kan du se alle partisjonane du har, samt utvide dei. Du kan også dele ein partisjon opp i fleire, eller formatére ein spesifik partisjon.

 

Personleg er det dette verktøyet eg brukar når eg skal utføre enkle oppgåve innafor partisjonering.

 

Ellers så har ein andre program som f.eks. GParted som ein kan bruke for liknande oppgåve, men dersom du vil bruke det frå et eksternt lagringsmedium, så må du vite korleis ein gjer dette mediumet 'bootable'. Eit raskt søk på Google burde i så fall utførast.

Lenke til kommentar

Om du vil gjere det uavhengig av Windows er eg enig med JarleG si anbefaling om GParted. Vil du bruke programmet via USB leser du korleis her. Med Live USB Helper er det berre å laste ned og følge menyane.

 

-Boote med DVD'en, skiver du. Da er like kanskje enkelt å laste ned og brenne GParted sin CD og boote med den. Uansett får du opp eit program som er sjølv-forklarande og enkelt i bruk. Og då har du fiksa den andre partisjonen med det samme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...