Gå til innhold

Guide: Basic vannkjøling & anbefalinger


Anbefalte innlegg

Monsta er overpriset osv., er en utrolig bra raddis...men prisen er den ikke verdt.

Da er det like greit med trippel Feser eller quad Feser. Samme med Thermochill.

Black Ice er ikke så utrolig gode, utenom quad-raddisen er ganske grei...men litt mer restriktive enn Feser og Thermochill.

 

Har du link til en 2x140mm radiator?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis folk ikke vil bruke mye penger og samtidig få ytelse så det holder så er Swiftech sine gode.

Ellers så er Feser og Thermochill the best. Bruker selv nå en Thermochill trippel og en Swiftech trippel.

Men er mange raddiser der ute til ikke så dyr krone som er meget gode også, alt etter oppsett man har.

Du kan jo ta med quad-raddiser nå som det begynner og bli noen av de, kan lage en liste til deg hvis du vil av de som er ute nå:)

 

 

wiki: Ingen synd og være opphengt nei, men man skal se på alt når man skal hjelpe andre.

Viste desverre ikke at han hadde en fra før, men fikk hjulpet til slutt da:P

Og folkens...dollarkursen er lav nå, så skal man ha deler BESTILL.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Ikke så lav som den en gang var....

var vel nede på 4-5 kroner i fjor sommer. *savne*

 

 

Bruker selv en Quad Feser, og den kjøler en overklokka CPU, samt 2 GPU'er. GTX295 som vanligvis ligger på 70-90 grader, ligger på 32 grader idle her.

 

Så hvis noen lurte, så er den definitivt verdt pengene :)

Endret av Wikipedersen
Lenke til kommentar

2xdual?

Det burde det ja, selv om jeg ikke anbefalr og dele opp slik.

Hadde jeg vært deg hadde jeg gått for 140 trippel varienten og bruke den dualen du har.

Før folk roper " du får ikke nedgang i tempen på det", så tjener man ikke ofte mye på og tilføre flere raddiser men man klarer og holde vannet mer stabilt når det kommer til tempraturen.

Nor jeg merker med 2xtrippel, etter 3-4min. så øker ikke tempen mer selv om den står 7 timer;)

Lenke til kommentar
2xdual?

Det burde det ja, selv om jeg ikke anbefalr og dele opp slik.

Hadde jeg vært deg hadde jeg gått for 140 trippel varienten og bruke den dualen du har.

Før folk roper " du får ikke nedgang i tempen på det", så tjener man ikke ofte mye på og tilføre flere raddiser men man klarer og holde vannet mer stabilt når det kommer til tempraturen.

Nor jeg merker med 2xtrippel, etter 3-4min. så øker ikke tempen mer selv om den står 7 timer;)

 

Nei, tror du har missforstått litt. Jeg har 2x 140mm vifter i front på kabinettet mitt. Derfor hvis jeg skal ha vannkjøling lurte jeg på om det holdt med en 2x140mm radiator på de 2 vfitene.

Lenke til kommentar

begynner å bli litt uenig i den gode kritikken til sidewinders..

Først sendte han den siste feser 360'n til en annen som bestilte etter meg da han glemte å holde den av.. menneskelig svikt, shit happens.. så ble det stille en stund og etter 2uker spurte jeg om han kunne shippe resten av stashet enn så lenge da jeg bestilte alt som 2 forsendelser.. han sendte svar par timer etter at det skulle han gjøre.. men har ikke fått noe trace nummer ennå så tviler på at det er sendt.. det var den 10juli..

sendte mail den 12 og 14juli men har ikke hørt noe siden den 10juli..

begynner å lure på hva som skjer nå :thumbdown:

Lenke til kommentar
Aldri fått noe tracking nummer når jeg har handla fra Sidewinder. Bare vent, pakken din kommer :)

 

Det kan også være at tollen har pakken din. Da får du brev.

er priorityshipping med ems.. så poster momser det automatisk regner jeg med.. gjorde de ihvertfall på de 2 sendingene fra p-pcs.com..

fredag 10 så burde den nesten vært her på tirsdag:P

synes alltid p-pcs og petras tar 3dager når jeg bestiller noe med ems:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...