Gå til innhold

Endelig funnet svaret på all glede!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Føler kanskje denne filmen ble morsommere i lag med andre, og at jeg lovte for mye i emnetittel... Men bare å angripe, jeg tåler dere som sitter der, og har funnet kunsten i å tenke negativt!

 

Dere må ikke alltid se filmer med negativ holdning :)

Ja, fordi vi ikke synes en elendig reklame fra tv2 er svaret på all glede (eller på noen som helst måte underholdene for den sags skyld) så er det noe galt med innstillingen vår! 

Skjerp deg.

Lenke til kommentar
Føler kanskje denne filmen ble morsommere i lag med andre, og at jeg lovte for mye i emnetittel... Men bare å angripe, jeg tåler dere som sitter der, og har funnet kunsten i å tenke negativt!

 

Dere må ikke alltid se filmer med negativ holdning :)

Ja, fordi vi ikke synes en elendig reklame fra tv2 er svaret på all glede (eller på noen som helst måte underholdene for den sags skyld) så er det noe galt med innstillingen vår! 

Skjerp deg.

Skjerp deg selv, du...

 

Han skrev at han tåler angrepene, og at filmen ble morsommere med andre, så han forstår at det ikke var like morro for oss...

 

Så kommer folk og slenger dritt rett i fjeset på han, og skriver at han suger...

Og han må skjerpe seg?

Endret av kjermy
Lenke til kommentar
Skjerp deg selv, du...

 

Han skrev at han tåler angrepene, og at filmen ble morsommere med andre, så han forstår at det ikke var like morro for oss...

 

Så kommer folk og slenger dritt rett i fjeset på han, og skriver at han suger...

Og han må skjerpe seg?

Ja, det må han. Hva vet han om hva slags holdninger vi hadde før vi så filmen?

 

Ja, han sier han tåler angrepene, så hva er stresset da? Høres ut som en invitasjon for min del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...