conar88 Skrevet 10. mai 2009 Skrevet 10. mai 2009 (endret) Har denne Samsung SyncMAster 930BF.. En rød strek horisontalt på skjermen. Hjelp! Endret 19. mai 2009 av conar88
Pseudopod Skrevet 10. mai 2009 Skrevet 10. mai 2009 Dårlig lodding mellom LCD matrise og elektronikken i skjermen, krev garantirep/ombytte.
conar88 Skrevet 10. mai 2009 Forfatter Skrevet 10. mai 2009 Dårlig lodding mellom LCD matrise og elektronikken i skjermen, krev garantirep/ombytte.
Pseudopod Skrevet 10. mai 2009 Skrevet 10. mai 2009 (endret) Eneste som er rart er at den ikke går helt fra topp til tå. Likevel mener jeg at dette er en soleklar garantisak. -edit- Vent wtf. Nå tuller jeg. Hadde det vært feil på skjermen så hadde det ikke blitt med på screenshot. Er streken synlig under oppstart av maskinen? I alle oppløsninger? I alle fullskjermsapplikasjoner? Endret 11. mai 2009 av Pseudopod
conar88 Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Skrevet 11. mai 2009 (endret) feilen kom ikke med ved printscreen.. Måtte lage denne feilen i paint........... srteken er ifra topp og helt ned.. Endret 11. mai 2009 av tsdata
conar88 Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Skrevet 11. mai 2009 (endret) feilen kom ikke med ved printscreen.. Måtte lage denne feilen i paint........... srteken er ifra topp og helt ned.. Endret 11. mai 2009 av tsdata
Pseudopod Skrevet 11. mai 2009 Skrevet 11. mai 2009 Nei, da hadde jeg nok rett i mitt første innlegg likevel.
conar88 Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Skrevet 11. mai 2009 Nei, da hadde jeg nok rett i mitt første innlegg likevel. OK... Men tror du ein Elektriker kan fixe problemet?? Fader'n er elektriker..
Pseudopod Skrevet 11. mai 2009 Skrevet 11. mai 2009 Han har ikke en nubbesjangs. Og selv om han kunne, hvorfor? Det fører jo til at en mister garantien.
conar88 Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Skrevet 11. mai 2009 Han har ikke en nubbesjangs. Og selv om han kunne, hvorfor? Det fører jo til at en mister garantien. Har sjekkka det. ingen garanti. kjøpt i 2005
MrLee Skrevet 11. mai 2009 Skrevet 11. mai 2009 (endret) Soleklar reklamasjonssak. Hadde en slik feil selv på en 940BF. Bare vær sikker på å nevn reklamasjon istedet for garanti, så kan de ikke prøve seg med at "garantien er gått ut". Test gjere om den er slik på ett annet skjermkort også, evt. med alternativ inngang vga/dvi. Endret 11. mai 2009 av MrLee
Pseudopod Skrevet 11. mai 2009 Skrevet 11. mai 2009 Jeg veit ikke om jeg hadde orket å teste på en annen maskin heller, om det er en konstant ensfarget strek nedover displayet. Jeg tror ikke jeg vet om en eneste annen ting som kan forårsake akkurat det.
MrLee Skrevet 11. mai 2009 Skrevet 11. mai 2009 Nei egentlig ikke, men det er ganske greit å si at du har prøvd den på ett annet skjermkort og på begge portene og at det ikke er verken skjermkort eller kabel :=)
conar88 Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Skrevet 18. mai 2009 (endret) Hva mener du? Er det det butikken prøvde å si? på en måte ja.. Fikk den beskjeden ifra en automatisk svar tjeneste ifra Samsung.. Endret 18. mai 2009 av conar88
conar88 Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Skrevet 18. mai 2009 Denne röde streken betyr at den er brennmerket. Det vil siat den har stått for lenge på. Du kan få den reparert ved å feilmeldeden på infocare.no..
MrLee Skrevet 18. mai 2009 Skrevet 18. mai 2009 Nei Den røde stripen betyr at det er en hel pixellinje som er defekt og må reklameres på mot butikken du kjøpte den hos (fordi garantien er gått ut)
Jankee Skrevet 19. mai 2009 Skrevet 19. mai 2009 Til dei som meiner at skjermen er brennmerka, kan ein forklare korleis ein LCD-skjerm kan bli brennmerka? CRT og Plasma er noko heilt anna grunna ulik teknologi. Eg vil meine at dette er ein kretsfeil og då er ein reklamasjon, ei heil rad med pixler vil uansett gå under iso-kravet for kva som er ein defekt skjerm pixelmessig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå