Gå til innhold

Westwood Studios!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg skjønner at de vil "samle riket" for å få bedre utgivelser, men personlig synes jeg det ser ut som om de prøver å skaffe seg et lite monopol... og som vi vet;

 

lav konkurranse = lav kvalitet

 

dessverre er jeg en hykler, og ting jeg ikke har klart å holde fingrene unna inkluderer BF42 og C&CG...

Lenke til kommentar
Monopol!? Jeg antar den ikke var seriøs ;)

 

Uansett, Westwood var et synkende skip (fullt av pest rotter og faenskap), EA gjorde verden en tjeneste ved å redde ræva dems og å hjelpe dem fikse et skikkelig C&C spell igjen

 

Var jo selvfølgelig å sette det litt på spissen, men jeg VAR seriøs... You get my drift if you want... Og til den siste etterslengen der; antar du ikke var fan av TS? (okay, RA2 har jeg ikkeno til overs for...)

Lenke til kommentar

Blir personlig smak igjen ja.., men stemmer Jay, jeg har aldri vært noen fan av Westwood.. skammer meg derimot over å ikke skjønne hvem spill du mener med "TS" :(

 

Uansett, monopol er nok markedet ennå et godt stykke unna, men tendensene er jo der, som dere sier.

Lenke til kommentar
Blir personlig smak igjen ja.., men stemmer Jay, jeg har aldri vært noen fan av Westwood.. skammer meg derimot over å ikke skjønne hvem spill du mener med "TS" :(

 

Uansett, monopol er nok markedet ennå et godt stykke unna, men tendensene er jo der, som dere sier.

 

Tiberian Sun ?

Lenke til kommentar

som Blizzard...kan jo ikke akkurat si at dem rusher ut mest mulig spill fortest mulig for å tjene mest mulig penger...dem venter til dem er BRA, så gir dem dem ut, da vet dem at dem tjener mye penger uansett...

 

fysj så mye gramatikk feil :o

 

og "monopol" er aldri bra..mangel på konkuranse vil føre til at markedet stagnerer, og du får en brååte møkka utgivelser... bare se på MS...jeg kan banne på at vi hadde hatt 10X så gode OS'er hvis det hadde vært, si 3 selskap med ca like mye markedsandel som lagde OS'er i konkurranse med hverandre...istedet har vi MS, som først nå har laget et OS som ser ut til å virke sånn passe (XP)

 

EA kan gå å henge seg i skogen for alt jeg bryr meg..

Lenke til kommentar
Westwood har laget Red Alert..meget bra men dem kan ikke flyte på det heller, og etter at dem har blitt kjøp opp har kvaliteten gått opp og.

 

jeg er litt uenig med deg, som sagt synes jeg Tiberian Sun var ganske bra, i tillegg har de også Dune 2000, Emperor: Battle for Dune og NoX som i alle fall jeg synes var ganske bra...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...