Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forsmådde og bitre menn


Anbefalte innlegg

Sånn som jeg har oppfatta det, så ser det ut som om sjekking går på sosiale ferdigheter, vis en da foreksempel sliter litt med sosial angst eller asbergers og ikke gidder det styret det er å fly på byen til klokka 3 om natta så gjør ikke det "saken" noe enklere.. Det er ikke alle gutter som gjør seg så "synlig" sosialt, og kansje de rett og slett har hatt uflaks med de jentene som de ha prøvd seg på ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Antagelig ja, isprins, jeg er nemlig en av de jentene som har brent meg skikkelig på det før angående gutta. Jeg ble avvist flere ganger, fikk meg aldri kjæreste. Godt vi har nettet sier nå jeg, for der fant jeg ihvertfall noen som er glad i meg for den jeg er, uten at jeg slapp å måtte dra meg ut på byen for å sjekke opp noen (eller for å bli sjekket opp). Jeg er glad den tida er over.

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar
Sånn som jeg har oppfatta det, så ser det ut som om sjekking går på sosiale ferdigheter, vis en da foreksempel sliter litt med sosial angst eller asbergers og ikke gidder det styret det er å fly på byen til klokka 3 om natta så gjør ikke det "saken" noe enklere.. Det er ikke alle gutter som gjør seg så "synlig" sosialt, og kansje de rett og slett har hatt uflaks med de jentene som de ha prøvd seg på ?

 

Du får ikke akkurat bedre sosiale ferdigheter av å ikke få noen sjanse heller. Det er en ond sirkel.

 

Der har du mitt første innlegg i tråden. Det er ikke akkurat noe jeg kan få gjort noe med, det er bare en kjip realitet.

 

Jo, det er det. Fight the power!

 

Jeg kan ikke gjøre noe annet enn å la være å følge strømmen. Er ikke typen til å organisere demonstrasjoner akkurat :p

Lenke til kommentar
Som jeg skulle sagt det selv TheMartine, applaus til deg. Menn er ihvertfall ikke noe bedre enn kvinner på dette området (altså, menn kan være like manipulative, feige eller whatever). Heldigvis er ikke alle kvinner sånn.

 

Nettopp. Tenk om bare alle kunne forstå, at hverken menn eller kvinner er noe bedre enn det andre kjønn.

Lenke til kommentar
Uansett, det er nå langt flere sjenerte og snille gutter her ute, enn de som bare vil ha seg (og dermed også oppfører seg irrasjonelt og er usedvanlig frampå).

 

Og som du nevnte, de snille guttene er vel ikke så spennende, så fokus faller på de forsmådde og bitre mennene som ikke får seg.

 

Men her er mye av problemet. For gutter tror at snille gutter ikke er spennende for jenter, men det er de faktisk! Saken er at de henvender seg til de jentene som ser etter andre kvaliteter, og overser de snille jentene som faktisk vil ha en snill gutt.

 

Og merk: Snill er ikke lik kjedelig.

 

Jeg kan ikke gjøre noe annet enn å la være å følge strømmen. Er ikke typen til å organisere demonstrasjoner akkurat :p

 

Vel, skal du følge strømmen kan du ikke klage. Men det hadde vært et flott demonstrasjonstog, da. :fun:

Lenke til kommentar
Og merk: Snill er ikke lik kjedelig.

 

Snill er ikke automatisk lik kjedelig, men det er en ganske vanlig kobling der. Derfor er ikke "søt og snill" det mest populære komplimentet.

 

Vel, skal du følge strømmen kan du ikke klage. Men det hadde vært et flott demonstrasjonstog, da. :fun:

 

jeg skulle jo ikke følge strømmen :p

Endret av Kloever_2
Lenke til kommentar
Men her er mye av problemet. For gutter tror at snille gutter ikke er spennende for jenter, men det er de faktisk! Saken er at de henvender seg til de jentene som ser etter andre kvaliteter, og overser de snille jentene som faktisk vil ha en snill gutt.

 

Og merk: Snill er ikke lik kjedelig.

 

Så dermed er det skjebnebestemt at snille gutter kun kan ende opp med snille jenter? Herregud, for et kjedelig samfunn vi lever i.

 

Er jo forskjellig fra person til person, hvilke kvaliteter man ser etter hos en eventuell partner. Selv kunne jeg aldri vært sammen med ei "bitch", ei heller noen som er passive i alt og manipulerbare.

Lenke til kommentar
Snill er ikke automatisk lik kjedelig, men det er en ganske vanlig kobling der. Derfor er ikke "søt og snill" det mest populære komplimentet.

 

Tull. Jeg er snill. Jeg er også tidvis sint. Også er jeg kjempemorsom og smart. Engasjert og kreativ i tillegg. Med andre ord: Snill er ikke alt man er, snill er bare en positiv del av personligheten.

 

jeg skulle jo ikke følge strømmen :p

 

My bad. :whistle:

 

Flink gutt, da!

Lenke til kommentar
Så dermed er det skjebnebestemt at snille gutter kun kan ende opp med snille jenter? Herregud, for et kjedelig samfunn vi lever i.

 

Er jo forskjellig fra person til person, hvilke kvaliteter man ser etter hos en eventuell partner. Selv kunne jeg aldri vært sammen med ei "bitch", ei heller noen som er passive i alt og manipulerbare.

 

Nei, det er ikke det jeg mener. Og som jeg sier over, så er ikke "snill" alt man er, men en del av den herlige salaten som utgjør personligheten. Uansett, snille gutter ender sikkert ofte opp med "slemme" jenter, og omvendt. Men da kan de ikke klage over at alle jenter er så fæle, for det var tross alt gutten som lot seg tiltrekke av henne.

Lenke til kommentar
Snill er ikke automatisk lik kjedelig, men det er en ganske vanlig kobling der. Derfor er ikke "søt og snill" det mest populære komplimentet.

 

Tull. Jeg er snill. Jeg er også tidvis sint. Også er jeg kjempemorsom og smart. Engasjert og kreativ i tillegg. Med andre ord: Snill er ikke alt man er, snill er bare en positiv del av personligheten.

 

jeg skulle jo ikke følge strømmen :p

 

My bad. :whistle:

 

Flink gutt, da!

 

Jeg tok høyde for at det finnes de som er snille uten å være kjedelige. Snillhet er likevel noe som oftere går igjen hos kjedelige mennesker.

 

Det står jeg fast ved.

 

(Ja, jeg er flink)

Lenke til kommentar
Jeg tok høyde for at det finnes de som er snille uten å være kjedelige. Snillhet er likevel noe som oftere går igjen hos kjedelige mennesker.

 

Det står jeg fast ved.

 

Snodig, da. Jeg kjenner en god del kjedelige mennesker, og de er ikke snille i det hele tatt. Der har vi visst vidt forskjellige erfaringer, gitt.

Lenke til kommentar

Eller, folk man tror er kjedelige. Mange som sikkert synes jeg er dritkjedelig om de ikke kjenner meg, og ja, jeg tror jeg går under kategorien "snill", selv om det blir litt for svart-hvitt å generalisere så mye. Uansett, jeg tror faktisk at de fleste mennesker har noe ved dem som kan gjøre dem interessante hos enkelte. Kanskje ikke hos alle, men hos enkelte. Min kjære ser heldigvis at det er sider ved meg som aldeles ikke er kjedelige, jeg er bare ikke en av dem som nødvendigvis har et behov for å virke så innmari, hva skal jeg si, "interessant".

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar
Jeg tok høyde for at det finnes de som er snille uten å være kjedelige. Snillhet er likevel noe som oftere går igjen hos kjedelige mennesker.

 

Det står jeg fast ved.

 

Snodig, da. Jeg kjenner en god del kjedelige mennesker, og de er ikke snille i det hele tatt. Der har vi visst vidt forskjellige erfaringer, gitt.

 

Nå har ikke jeg sagt noe om at alle kjedelige mennesker er snille, da :D da ville kanskje verden bestått av rosa marshmallow også.

Endret av Kloever_2
Lenke til kommentar
Saken er at de henvender seg til de jentene som ser etter andre kvaliteter, og overser de snille jentene som faktisk vil ha en snill gutt.

Fortell meg gjerne hvor man finner kvinner som faller for beskjedne/stillfarne, veloppdragne/høflige, sjenerte menn. Da tenker jeg ikke på kvinner som kunne likt en slik fyr, men som virkelig kunne ha falt hodestups.

 

 

Haha, hørtes litt bitter ut der ja. For ordens skyld, har ikke postet under gjestekonto selv ennå. :!:

Lenke til kommentar
Saken er at de henvender seg til de jentene som ser etter andre kvaliteter, og overser de snille jentene som faktisk vil ha en snill gutt.

Fortell meg gjerne hvor man finner kvinner som faller for beskjedne/stillfarne, veloppdragne/høflige, sjenerte menn. Da tenker jeg ikke på kvinner som kunne likt en slik fyr, men som virkelig kunne ha falt hodestups.

 

 

Haha, hørtes litt bitter ut der ja. For ordens skyld, har ikke postet under gjestekonto selv ennå. :!:

 

 

Det skal ganske mye til, da må dere treffes i en helt spesiell setting hvor dine sterkeste sider får komme frem.

 

Ellers tror jeg bare hun ville gått for det trygge valget, fordi hun har opplevd så mye annet rask før.

Lenke til kommentar
Nå har ikke jeg sagt noe om at alle kjedelige mennesker er snille, da :D da ville kanskje verden bestått av rosa marshmallow også.

 

Hehe. Så det går altså ikke andre veien, altså?

Vel, jeg kjenner ikke så mange snille mennesker, så jeg vet ikke hva som er normalt. Men de jeg kjenner som er snille, er i hvert fall ikke kjedelige. Det kan jeg love deg. Mmmhm.

Lenke til kommentar
Fortell meg gjerne hvor man finner kvinner som faller for beskjedne/stillfarne, veloppdragne/høflige, sjenerte menn. Da tenker jeg ikke på kvinner som kunne likt en slik fyr, men som virkelig kunne ha falt hodestups.

 

Haha, hørtes litt bitter ut der ja. For ordens skyld, har ikke postet under gjestekonto selv ennå. :!:

 

Hehe.

 

Nå er ikke "snill" det samme som alt det du nevner her, da. Jeg kan lett innrømme at jeg antagelig ville hatt problemer med å falle hodestups for en som var beskjeden og sjenert. Mye fordi mennesker som er tilbaketrukne, ikke akkurat gjør meg mer komfortabel. Og spesielt dårlig kombinasjon er det fordi jeg kan være ganske beskjeden selv.

 

Men sånn sett ville det jo vært logisk at høylydte kvinner falt for stillfarne menn, og omvendt. Men det er ikke mye logikk i kjærlighetens verden, da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...