buzzman Skrevet 7. mai 2009 Skrevet 7. mai 2009 Dette var på ungdomskolen og var ferdig i gymtimen og skulle skynte meg og kle på meg da det glepper ut av meg til gymlerern om han har en kam jeg kan låne. Tingen var at han var nesten helt skallet. Det blikket glemmer jeg ikke. Det var ikke ment som spydighet.
Hrodebert Skrevet 7. mai 2009 Skrevet 7. mai 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori.
Xecuter Skrevet 7. mai 2009 Skrevet 7. mai 2009 HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH! .....
WillyWanker Skrevet 10. mai 2009 Skrevet 10. mai 2009 et lite dumt øyeblikk blir ein liten dum historie:) sånn det skal ver å sånn som er gøy:D
Luftbor Skrevet 11. mai 2009 Skrevet 11. mai 2009 Fantastisk hehehe Uansett om det ikke var en spydighet, fantastisk. Og reaksjonen viser jo at mannen ikke akkurat har selvironi.
Aleks Skrevet 11. mai 2009 Skrevet 11. mai 2009 En på gamleskolen gjorde det samme til en skikkelig macho lærer. Svaret låt noe ala: "Ser det ut som jeg trenger kam?". Var sykt artig da, men er ikke så moro når man forteller det til folk som ikke var der.
Flimzes Skrevet 26. mai 2009 Skrevet 26. mai 2009 Jeg syns det var litt morsomt jeg da En i klassen i fjor: Hva er forskjellen på far og bror? Stor underholdning for resten.
Toast Is Pimp! Skrevet 27. mai 2009 Skrevet 27. mai 2009 Jeg fniste i alle fall eller hva det heter. Jeg er tykk i hyssingen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå