Gå til innhold

Ta The Keirsey Temperament Sorter her, og fortell hva du ble og hvilket yrke du har


Anbefalte innlegg

Fant denne siden, som gir en sånn passe objektiv omtale av selve testen.

 

Virker som mange av internettestene må tas med en klype salt, særlig med tanke på hvordan skildringene av de ulike personlighetstypene er skrevet. Det står gjerne nesten bare godord om alle typene, og man kan lett bli enig om den kategorien man er satt i fordi "det høres bra ut".

 

Er sikkert lurt å sjekke ut litt andre typer i tillegg, før man går rundt og tror man ble født med det rene formål å bli konsernsjef i Statoil :p man finner fort mange likhetstegn ved deg selv på flere av typene. Det gjorde hvertfall jeg.

 

Jeg tok forøvrig to tester, og fikk litt ulikt resultat. Ble likevel rational (NT) begge gangene.

 

ENTJ - the Fieldmarshal (tøft. får jeg en revolver også eller?)

 

og

 

INTP - the Architect (fancy)

 

Studerer siv.ing Bygg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Your Temperament is Rational : NT

Your variant temperament is Mastermind : INTJ

 

Meh, følte at de aller fleste spørsmålene ble spurt flere ganger.

 

Studerer realfag (molekylærbiologi) 1. året. Ville aldri ha påstått meg selv som en "mastermind" og ikke vet jeg hva de legger i det ordet.

Endret av evilleader360
Lenke til kommentar

Rational: NT

Fieldmarshal: ENTJ

E+4 N+6 T+12 J+0

 

Passet ok, fordi jeg har en tendens til å kunne lede grupper. Ihvertfall hvis vi skal gjøre et prosjekt. Men den forventet at jeg var svært organisert, noe som jeg ikke er. Og hvis jeg hadde gjort det dårligere ville jeg ha blitt inventer, noe som jeg ihvertfall ikke er.

 

Jeg tok også en test tidligere om hva slags leder jeg er, og ble en dominant leder. Dereter plasserte de oss i grupper etter hvilken gruppe vi var. Det var utrolig interesant. Vi som var dominante hadde en veldig tendens til å ta ordet fra hverandre hele tiden og begynne å diskutere. En gruppe var de sosiale og de drev å flirte hele tiden. En gruppe var utrolig stille (introverted) og den siste satt å gjorde det de skulle.

 

Det minnet meg på at man må ha litt av hvert i en gruppe.

Endret av Camlon
Lenke til kommentar

INTJ "the mastermind"

I+4 N+6 T+6 J+0

 

er industrimekaniker, trives ikke noe særlig egentlig.

tok forresten en mer avansert versjon av denne testen på et kurs der jeg jobbet tidligere. greier ikke huske resultatet eksakt, men det var noe i samme gata.

Endret av washingbear
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...