Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Unormalt å ønske en jente å snakke med?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Er det unormalt å ønske at man kunne snakke med en jente? Over msn eller noe? Altså som en venn, om helt vanlige ting?

 

Er 17 år, og har bare guttevenner. Er jo greit, men hadde vært artig å snakke med jenter også, er jo gjerne andre ting man snakker om, enn spilling elns. Bare lurer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

de kommer uansett etterhvert, du må bare ut og møte noen av dem;)

i verste fall, bruk sider sånn som deiligst.no,biffit.com eller noen andre steder der du kan treffe folk. Jeg vil anbefale deg å treffe dem personlig, gjerne via en fest eller via venner av venner, men det er ikke lett, jeg har selv vært oppi problemet ditt og det er ikke kjekt nei

Lenke til kommentar

hehe ;) men jeg føler du er sånn som jeg var på ungdomskolen, jeg var så sjenert for å snakke med jenter at det ikke ble noe gode forhold. Men så skiftet jeg skole og jeg fikk en ny sjanse, den tok jeg. Men jeg følte jeg måtte skifte igjen og få enda en ny sjanse, og nå er iallefall sosial-livet mitt blitt forbedret, og forhold til jenter har blitt bedre og det blir bare bedre med tiden ;)

Lenke til kommentar

For min del var det nesten unormalt å ha gode guttevenner da jeg var på din alder og eldre. De fleste nærmeste vennene mine var i en lang periode (og er vel fortsatt til en viss grad) jenter. Hadde "aldri" kjæreste så det var ikke noe sånt inne i bildet, jeg bare trivdes godt med jenter som venner og de likte godt å ha en gutt å snakke med :)

Lenke til kommentar

TJah, ofte har man noen ting som man lurer som ikke alltid gutter kan svare. Da er det nok greit å prate med ei jente om. F.eks. følelser.

Hvis man bare har guttevenner, blir man nok litt lei og gjerne vil prate med jenter om andre ting enn guttegreier.

 

Men det varierer fra person til person. Noen jenter er helt guttete, men bare å vite at den du prater med er ei jente, gir deg en annen følelse enn at du prater med en gutt.

 

Jeg har nok mange guttevenner jeg også. Og jeg føler meg helt feil når jeg henger med jenter. Men likevel får jeg denne lille følelsen av å savne å prate med ei jente. (=

Lenke til kommentar

som mann har jeg hele livet hatt jente venner, satt veldig stor pris på dem.

Så har man de i bekjentskap gjengen, som nån berte i byen her, jeg og hun har det helt greit avklart jeg og hun er en ikke ting som sånn gutt og jente ting, helt fint for meg ,og hun virker det som, så vi "tjøtar" litt der og da, så kommer dem som er fett otere og bedømmer det hele fra deres ståsted som er rimelig langt unna mitt, og da ser det med en gang så meget verre ut, tjenare liksom. Dess verre har/hadde alle jente vennene mine draget på gutta så det var en del tilbakemeldinger fra fett-oterne der gitt, kjøss meg sier nok jeg, og ja, er liksom annerledes å snakke med jenter/damer enn gutta, noe som jeg setter pris på, veldig :)

(og nei, er ikke sånn engel der gitt, men venner er venner, ikke noe man har 6 med,punktum og ja, det sker att jeg og har slikt for meg, ikke i fett-oter klasse dog men likavel ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...