Gå til innhold

Appellerer til piraters samvittighet (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha sett gameplay-video så kommer jeg ikke til å hverken kjøpe eller piratkopiere spillet.

 

De har jaggu fått god reklame ved å gå frem på den måten de gjør. Det er jo vel og bra det.

Endret av ryback
Lenke til kommentar

Skal sjekke opp spillet og kjøpe det på steam om jeg liker det.

 

15-20 euro synes jeg er ok pris for et spill, det er sjeldent det kommer et spill som er verdt 40 euro.

 

Billig penge, fritt for drm ræl, tilgjengelig over nett og 'hei, vi liker du kjøpte spillet vårt, til gjengjeld så fucker vi ikke opp for deg'.

 

Kjøpte world of goo til windows, og blei utrolig lykkelig da jeg fikk mail om at jeg kunne laste ned linuxutgaven uten ekstra penger. Sånt liker jeg, og jeg kan bruke 2-4k i måneden på mediabudsjett, men sånn bransjen holder på så nekter jeg å gi de penger.

 

Tenker på f.eks "Max Manus" og hysteriet det har medført. Vil ikke betale eller laste den ned gratis før bransjen gjør helomvending, ber om unnskyldning og tilbyr meg å laste ned høyoppløselig film fritt for DRM til en fornuftig penge. Sånn som de driver nå så skal jeg ikke betale eller bruke et eneste produkt som gir penger til bransjeorganisasjoner som bedriver kamp mot mitt personvern.

Endret av Burrrer
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...