Gå til innhold

fikk 33k til konfen :)


Anbefalte innlegg

Jeg, da. Trodde jeg skulle få rundt 10k, maks 12k. Når dagen var ferdig, og penge telt opp var det vel nærmere 25k-30k, husker ikke helt. Jeg var hvertfall veldig glad. Dum som jeg var sløste jeg det meste på noen måneder. Konfirmerte meg i fjor, btw.

Hva brukte du det på?

Endret av Kun10kr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg, da. Trodde jeg skulle få rundt 10k, maks 12k. Når dagen var ferdig, og penge telt opp var det vel nærmere 25k-30k, husker ikke helt. Jeg var hvertfall veldig glad. Dum som jeg var sløste jeg det meste på noen måneder. Konfirmerte meg i fjor, btw.

Hva brukte du det på?

 

Uhm, skal vi se.

 

9k på PC

1k på utstyr til PC (mus+headset)

4k på TV

4k på bassgitar

3k på mobil

2-3k på alt og ingenting (spill og småhandler)

Lenke til kommentar
Jeg, da. Trodde jeg skulle få rundt 10k, maks 12k. Når dagen var ferdig, og penge telt opp var det vel nærmere 25k-30k, husker ikke helt. Jeg var hvertfall veldig glad. Dum som jeg var sløste jeg det meste på noen måneder. Konfirmerte meg i fjor, btw.

Hva brukte du det på?

 

Uhm, skal vi se.

 

9k på PC

1k på utstyr til PC (mus+headset)

4k på TV

4k på bassgitar

3k på mobil

2-3k på alt og ingenting (spill og småhandler)

Er da ikke så aller verst da ;) . Penger skal faktisk brukes til ting man har lyst på (så lenge man har betalt alt man må betale).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Jeg fikk 60,000, men så klaga jeg(60 tusen, hallo, er jo DRIT lite). Fikk 100 tusen til samt en Aprilia RS 125 + lappen. Synes det også er litt lite, men får vel prøve å tilgi dem etterhvert. Jeg mener, de andre får jo MINST 300 tusen, og de har bare halvparten så stor familie som det jeg har.

 

 

-

 

Neida :)

 

Gratulerer :thumbup:

 

edit: ville forresten anbefalt deg å sette pengene i banken, så du har råd til førerkortet for klasse b. (personbil)

Endret av Slettet-1ZSK0pUMX2
Lenke til kommentar
Jeg, da. Trodde jeg skulle få rundt 10k, maks 12k. Når dagen var ferdig, og penge telt opp var det vel nærmere 25k-30k, husker ikke helt. Jeg var hvertfall veldig glad. Dum som jeg var sløste jeg det meste på noen måneder. Konfirmerte meg i fjor, btw.

Hva brukte du det på?

 

Uhm, skal vi se.

 

9k på PC

1k på utstyr til PC (mus+headset)

4k på TV

4k på bassgitar

3k på mobil

2-3k på alt og ingenting (spill og småhandler)

Er da ikke så aller verst da ;) . Penger skal faktisk brukes til ting man har lyst på (så lenge man har betalt alt man må betale).

 

Joa, men skulle gjerne hatt noe penger NÅ. Satser på å få en jobb i sommer.

Lenke til kommentar

Helt enig med en tidligere poster.

Spar til lappen på bil.

Lett MC er kult i 2 år, bil er bra betraktelig lengre.

Lappen på bil kan være nok til å få seg enkelte jobber.

Å gå rett fra moped til bil, eller fra moped til motorsykkel er penger spart.

 

BSU-konto er kjempebra når man skal skaffe seg leilighet. Egenkapital ruler. Og det er bare 5-15 år frem i tid.

Også muligens lettere å få andre til å trå til med støtte hvis du har litt penger på konto selv.

Endret av Erigon
Lenke til kommentar
Jeg, da. Trodde jeg skulle få rundt 10k, maks 12k. Når dagen var ferdig, og penge telt opp var det vel nærmere 25k-30k, husker ikke helt. Jeg var hvertfall veldig glad. Dum som jeg var sløste jeg det meste på noen måneder. Konfirmerte meg i fjor, btw.

Hva brukte du det på?

 

Uhm, skal vi se.

 

9k på PC

1k på utstyr til PC (mus+headset)

4k på TV

4k på bassgitar

3k på mobil

2-3k på alt og ingenting (spill og småhandler)

Er da ikke så aller verst da ;) . Penger skal faktisk brukes til ting man har lyst på (så lenge man har betalt alt man må betale).

 

Joa, men skulle gjerne hatt noe penger NÅ. Satser på å få en jobb i sommer.

Men da hadde du haatt det kjedeligere tildigere. Alle har vel ønsket at de fortsatt hadde konfirmasjonspengene.

 

Skaff deg en jobb ja ;) .

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...