Gå til innhold

Høyre - Bedre uten Erna? (Stortingsvalg 2009)


Anbefalte innlegg

Jeg ser ingen "Obama" i Høyres rekker for tiden.

 

Torbjørn Røe Isaksen min venn, Torbjørn Røe Isaksen.

 

Statsminister innen femten år. Sett penger på det.

 

Utrolig dyktig politiker. Listen han kom med i går var utrolig god, han setter den ideologiske saken på dagsorden igjen, og det er veldig viktig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes Erna holdt en bra tale igår. Høyre er helt klart det beste partiet på skolepolitikk.

Vegard Solhjell er en kop. En tynn liten mann som tror han vet hva som er best for alle elever. Synes det er skremmede at klassene bare blir større og større, og at læreren blir satt mindre i sentrum. Et slikt samfunn må vi stoppe en gang for alle.

SV vil IKKE gi folk ulike muligheter utifra hva de er gode på. "Ulike mennesker, like muligheter" er et bevis på dette.

Lenke til kommentar

Mye bedre uten Erna. Hun har vært en hemsko i årevis. En leder skal blant annet være talerøret for og formidler av partiets politikk. Kunnskap, taleevner og karisma er derfor svært viktige egenskaper for å nå ut til velgere. Mulig Solberg er kunnskapsrik, men for meg mangler hun taleevner og karisma.

 

Erna, YOUR FIRED!

Foss YOUR HIRED!

Endret av christdi
Lenke til kommentar

Erna må få pluss i boken etter landsmøtet i helgen. Jeg falt for Skatt, Skole og Samferdsel. Blir en spennende valgkamp. Men jeg må få lov til å kreve hennes avgang (i den forstand jeg som anonym internettdebattant er i posisjon til å kreve noe som helst) om det ikke blir regjering på Høyre til høsten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...