Zarn Skrevet 2. mai 2009 Skrevet 2. mai 2009 Er det veldig vanlig å få en helt enorm matlyst i puberteten? Og hvis energibehovet mitt er på 2600, øker det når jeg vokser i høyden? Takk.
Opelduude Skrevet 2. mai 2009 Skrevet 2. mai 2009 Det er nok litt induviduelt, men i fjor så vokste jeg 10 cm på hele året. Da kunne jeg spise og spise uten å legge på meg noe særlig. Så det stemmer nok det at du får økt matlyst når du vokser.
Partlow Skrevet 2. mai 2009 Skrevet 2. mai 2009 Jepps. I puberteten får de fleste økt matlyst og kan spise masse uten å legge nevneverdig på seg. Kroppen vokser og utvikler seg = høyere forbrenning og mer energi til kroppen. Savner tida jeg kunne spise et halvt brød til kveldsmat uten å legge på meg et gram...
dan882 Skrevet 2. mai 2009 Skrevet 2. mai 2009 jess, jeg kan spise så mye dritt uten å gå opp i vekt, men nå trener jeg hver dag og da. i puberteten øker matlyst, og sexlyst
weebl Skrevet 3. mai 2009 Skrevet 3. mai 2009 jepp var sånn for meg også i puberteten, jeg spiste og spiste og var tynn som ei flis i mellom sommern mellom 8. og 9 og fram til 10. klasse hadde jeg vokst over 20cm og et brødmåltid besto av et halvt brød og en liter melk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå