Gå til innhold

slaps.com med 500mhz i fsb!!!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her har de testet et Asus A7N8X Deluxe v2.0 som går opp til 300Mhz fsb (se 5. bildet fra toppen) :D

Det var jaggu bra! Kortet mitt, med BIOS rev. 1003, takker for seg ved 250MHz, noe som ikke holder særlig lenge framover. Med standard kjøling før voltmod kjører jeg det på 216MHz nå, så potensialet er der for mer moro...

Lenke til kommentar
TwinMOS DDR400 "classic", ikke winbond moduler. Kjører Cas 3-3-2-2 på denne hastigheten.

 

...:::Volt Modd!!:::... er jo seff et must! rammen din burde da minst klare 500mhz med 2.85v da..( standard er 2.55 trur jeg..)

 

Minst 500Mhz ? med 2,85? Vet du overhode hva du snakker om?

 

Selv de råeste brikkene sliter med å kjøre 500Mhz.. og de få som klarer det kjører ofte 3,2-3,5vdimm.

Lenke til kommentar

Når jeg kikker litt nærmere på de screenshots som slaps har lagt ut så lurer jeg på en liten ting. Hvordan har det seg at de kun har 3555 MB/s med en fsb på 245-250 ?? De burde hatt godt over 3800 MB/s..

Tenkte kansje at de har kjørt dårlige timings på rammen, men jeg ser ikke noen grunn til det med vdimm mod.

Lenke til kommentar
TwinMOS DDR400 "classic", ikke winbond moduler. Kjører Cas 3-3-2-2 på denne hastigheten.

 

...:::Volt Modd!!:::... er jo seff et must! rammen din burde da minst klare 500mhz med 2.85v da..( standard er 2.55 trur jeg..)

 

Minst 500Mhz ? med 2,85? Vet du overhode hva du snakker om?

 

Selv de råeste brikkene sliter med å kjøre 500Mhz.. og de få som klarer det kjører ofte 3,2-3,5vdimm.

 

JA formann, jeg hart ganske god peiling på hva jeg snakker om

 

Og man skulle nesten tro at når et par gamle råtne 266 brikker klarer 366mhz med 2.85v, burde i mine øyne et par 400mhz brikker skulle klare 500 med en saftig voltmodd og litt extra kjøling, mener nå jeg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...