Gå til innhold

Få flere treff på min nettside


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det enkleste teorien er å få flest mulig til å linke til siden din.

Får å få til dette må du kansje ha et innhold på siten din som er bra nok til å vekke interesse hos de du kontakter. På lengre sikt vil andre oppdage siden din og linke til deg via blogger, foruminnlegg, artikler osv.

Sørg for mye innhold og god kvalitet på det du presenterer på siden din. ;)

Lenke til kommentar
Det finnes ikke programmer hvor en kan gjøre at en får flere treff?
Eh, tenk litt nå. Om disse hadde finnes, hvor mange ville brukt dem da?

 

Sure, du kan sette opp en haug tabs i nettleservinduer til å refreshe så ofte du vil, men det er faktisk ikke det du vil. Du vil ha så og så mange unike besøkende.

 

Av det som ikke er nevnt: SEO (google og andre søkemotorer er fine biler)

Lenke til kommentar

Jeg ønsker først og fremst at siden blir kjent og folk bruker den. Selv om det er viktig med treff, så er det først og fremst å knytte til seg en lesergruppe som gjelder.

Derfor er det viktig at siden kommer først med aktuelle søkeord på søkemotorene

Lenke til kommentar

Ihvertfall nar det gjelder google sa har de skiftet mye pa hvordan de rangerer sidene.

Selvom Pagerank og innkommende linker er viktige, teller kanskje enda mer HVEM som linker og hva du skriver om.

Det ser ut som du har bra innhold pa siden og at det ikke er sa mange som deg. Det er bra..

 

Du ma pa en eller annen mate fa folk til a linke til deg, helst folk som har bra PR allerede, og gjerne folk som skriver om olje og alt rundt det.

Den beste maten er faktisk word of mouth.. Hvis folk prater om siden din sa kommer de til a linke til den i sine blogger etc, og flere folk vil hxre om den.

Personlig er jeg ikke interessert i oljenyheter, sa jeg vet ikke helt hvor du kan promotere siden din.

Prov a finn folk som interesserer seg for dette, og prat med dem om siden.. Du kan ogsa sende emailer til andre sider som handler om temaet og sporre om de vil ha link exchange, dvs da linker du til han og han til deg.

 

Etc etc..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...