Gå til innhold

Salg av account

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har bestemt meg for at min wow-addiction har gått for langt og vil selge min account.

Det jeg lurer på er om noen vet hvor jeg kan gjøre dette og hvor mye jeg eventuellt kan få for den?

Har 3 lvl 80, 2 lvl 70, har 2 fulle valoruous gear på main med 3 t8 i mainspec, og fullt pvp gear, de to andre er full 10/25man epic geara. Main har Undying og Immortal tittel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, mulig å få en second opinion på dette?

Så på zett.no der var accounter prisa til 2-3,5k og gearet mitt er bedre enn alle de. Main characteren er ranket som #1 på realmet i gear score i følge wow-heroes.com.

Skulle gjerne hatt noen tips til internasjonale sider hvor man kan selge accounten også,

Skrevet

Tingen er jo at hele verden og 96% av alle alts har full valorous, så det er lite verdt sånn sett. Med mindre du har 5/5 T8 kan jeg aldri tenke meg du får 2-3k. Ok, kanskje det ligger annonser ute i den prisklassen, men om de blir solgt er en helt annen sak!

Skrevet

Stenger denne tråden med henhold til refererte lenke(-r). Det finnes allerede en (eller flere) aktive tråder om denne tematikken. Brukere oppfordres til å forsette der.

Anbefaler trådstarter og andre interesserte tråden(-e):

I så måte.

Ikke glem å bruke søkefunksjonen før opprettelse av nye tråder.

Eventuelle reaksjoner på moderasjon skal gjøres via "Personlig Melding".

:)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...