Gå til innhold

Mote og velvære for dummies *LES!*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og siden jeg sitter å ordner litt jobbting (noen må jo sørge for at dere tar dere godt ut 17.mai) før kvelden tar av så kommer jeg med noen tips også:

Ikke kommenter her viss du kun mener at klær er overfladisk og du like greit kommer deg gjennom livet i en joggebukse... Begynner å bli drittlei de småkidsa som slenger inn idiotiske kommentarer til folk som faktisk bryr seg om hvordan de ser ut..

Og til dere nye, ja, jeg biter, men ikke veldig hardt..

Endret av Homme
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Som helt ny bruker, føler jeg meg ikke helt.... velkommen i denne delen av forumet.

Jeg startet min "karriere" her ved å bli sjikanert, verbalt trakassert og mobba - det er en del av velkomsten :)

Er folk uenige med uttalelsene dine får du virkelig høre det, men lær heller av det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Jeg startet min "karriere" her ved å bli sjikanert, verbalt trakassert og mobba

 

Vet ikke helt hvilket forum du har vært på, for jeg har aldri sett noen bli hverken sjikanert, trakassert eller mobbet. Det kan komme en del krasse tilbakemeldinger, men de går stort sett på sak og ikke person.

Lenke til kommentar
Jeg startet min "karriere" her ved å bli sjikanert, verbalt trakassert og mobba

 

Vet ikke helt hvilket forum du har vært på, for jeg har aldri sett noen bli hverken sjikanert, trakassert eller mobbet. Det kan komme en del krasse tilbakemeldinger, men de går stort sett på sak og ikke person.

Du av alle her burde da skjønne at det var ironi :)

Jeg fikk et par slegger i hodet (blant annet av deg), men det hadde jeg bare godt av!

Og det er jo sant som du sier: Det går stort sett på sak og ikke person. Men det er ikke alle som har like lett for å skille det i et forum. Men nå er ihvertfall Mandelpoteten klar over det.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Er litt vanskelig å vite om det er ironi eller ikke, for det går omtrent ikke en dag her inne uten at noen klager på noe lignende. Fellesnevneren er at det er noen med annerledes stil en majoriteten her inne, og at de har litt vel lett for å ta seg nær av ting. Nå gjelder vel ingen av de for deg så vidt jeg har sett, men man vet jo aldri.

Lenke til kommentar

hehe må si meg enig i at "motepolitiet" her inne (ikke ta tilnavnet negativt ;) ) kan være litt krasse og har sterke meninger om hva som er "riktig" å gå i.

 

men hjelpsomme er dere! og faktisk ikke så ille når det kommer til saken :)

 

kanskje litt OT: men hva er historien bak den avataren flere av dere her inne i denne delen av forumet bruker?

 

jeg drar ikke kjensel på den fra noe jeg har sett men nå er ikke jeg noe spesielt oppvakt i moteverdenen :p

Lenke til kommentar
den skjulte facebookgruppen.

 

Den "skjulte" facebookgruppen er da noe hvem som helst kan være med på, og den har vel atm 12 medlemmer. Husker ikke hvem som startet den (charles kanskje?), men det gikk jo ut en åpen invitasjon til alle på MoV-delen. At den er skjult har sin enkle forklaring, nemlig at det er litt geek å ha "mote og velværeklubben" stående på profilen din :p

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...