Gå til innhold

Skal i bryllup, noen tips?


Anbefalte innlegg

Skjønner ikke. Skal to personer gifte seg over internett, for så bruke figurene som representater for seg selv? Eller skal figurene i spillet gifte seg, uten at de som spiller gjør det?

Det er roleplay. Man later som om man er en karakter. Gir den alt fra personlighet, bakgrunn til mål med "livet". Du gjør akkurat som du selv vil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tux shirt og pants, jungle hat og diamond-tipped cane.

Eller den fete pimp-hatten man crafta med leatherworking i tbc :D

 

Giftwrappa gave, sprit og fyrverkeri er selvfølgelig et must *mimre tilbake til sitt eget in-game bryllup* Jeg fikk dog kalde nerver og logga av og kom ikke på igjen på lenge. Jenta var mektig pissed :p

Lenke til kommentar

Tux shorte og bukse.

Styleens purple hat eller hva den het fra letherworking.

Er et par stilige sko også, men husker ikke navnet akkurat nå.

Man kan kjøpe giftering i Dalaran for noen gull. Som forlover er det vel du som skal stille med det? Tror man også får kjøpt blomsterbukett der.

Giftwrappings med en stilig gave inni. Kanskje du skal farme etter et skjeldent pet fra vanilla-wow som f.eks. en blå drage fra de blå dragene i winterspring, sorte drage fra dragene i øst-badlands eller en grønn fra dragene øst i swamp of sorrows.

Lenke til kommentar

husk også å skrive mye /cry under hele sermonien.. da blir du poppiss.. lag også en macro.. som du klikker på av og til

 

copy paste detta:

/s Oh no, he is getting married, why not me!!

/cry

 

spam denne et par ganger.. på en normal server ville det vært /kick..

men siden dette er RP vil du bli promotert til officer på flekken.

Lenke til kommentar
Morsomt Xanitra. Greit at folk ikke liker rp, men hvorfor folk føler de har rett å komme inn her å snakke dritt om det forstår jeg ikke.

 

Tror du skyler noen en unskyldning og bør huske å lese hele posten neste gang.

Det Xanitra skrev var jo som at noen kom i et brylupp der de hadde hjertesorg osv ...

Bra komikk :D

Lenke til kommentar
server? tidspunkt? :D

 

Ville vore skeptisk til å poste det her, då du plutselig har 20 level 1 alter som øydelegger Ic opplevelsen din med crap.

 

Kjekt å sjå at weddings framleis skjer, då det er ein grusom kjedelig RP event.

Heilt til after party såklart, då kan ein herje litt rundt, men blir ofte litt for mykje folk til at det funker heilt å følge med.

Lenke til kommentar

Fytti katta, har dårlig erfaring med RP weddings.

Back in the old days, var jeg i Diremaul og farmet etter Quel'Serrar boka på en daglig basis. Da den først droppet, etter 70-80 runs, tok fadern med Holy Paladinen boka som var på forhånd avtalt at jeg skulle få siden jeg var protection warrior. Uansett, så trengte han det sverdet for bryllupet sitt.

 

 

Har du male eller female char?

Lenke til kommentar

Heheh, til de som ønsker en oppfølging...

Bryllupet var artig det, Med Paladin som prest som hadde hunta hele Devout settet for anledningen...

 

Det hadde dukka ganske mange mennesker opp, og etterpå var det et party og greier...

Jeg lagde til og med en tale... ble litt stolt av den...

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

altså det jeg lurer på er om disse personene faktisk liker hverandre sånn kun gjennom karakterene sine, eller om de liker hverandre også in real (selv om de kanskje ikke har møtt hverandre, men muligens snakkes sammen en del gjennom vent osv)

 

De bruker jo karakterene sine når de gifter seg, hva vil det bety for den sånn ellers in real? er dem gift fra før men noen andre eller er dem single eller hva er dem?

Skiller de på in real og in game? det må jo være noen føelser med i bildet her, han liker hun og hun liker han.

For hadde det vært ren spillmessig og apsolutt ingen føelser med i spillet så må kan jo like godt begge to være gutter, bare den ene spiller female.

 

Det jeg i bunn og grunn lurer på er hva som gjør at spillere velger å gifte seg, og hva som ligger bak det? føelser eller er det rent profisjonelt spillmessig? (dvs at det kan like godt være 2 gutter eller 2 jenter som spiller female og male karakterer)

Lenke til kommentar

Vel, disse 2 personene kjenner hverandre in rea life, men det det er ingen ekte følelser involvert. I dette tilfellet så er det 1 dame og 1 mann som spiller karatkterene., men for å gjøre det morsomt så var det den ekte kjæresten hennes som spilte presten og viet dem :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...