Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

dama får vondt når vi knulle...


Gjest gjest ...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Gjest Jente 19

Jeg sliter faktisk med det samme problemet. Jeg er mentalt veldig klar for sex og våt så det holder, men likevel er det vondt. Typen min har ikke spesielt stor penis, men er helt normal i både bredde og tykkelse. Jeg har ingen sykdommer eller infeksjoner, og vi bruker god tid på forspill.

Jeg slapper av i muskulaturen (eller tror i alle fall at jeg gjør det), og vi har prøvd alt fra massasje til forskellige sexposisjoner for å gjøre det minst mulig vondt.

 

Det funker bedre dersom jeg blir fingret først, og utvidet på den måten, men forskjellen består i at det går fra smertefullt til bare ubehagelig. Når det bare er ubehagelig klarer jeg å like noe av sexen, og hvis jeg beveger hoftene mine på bestemte måter funker det nesten. Men bare i 10 sekunder eller noe, og så er jeg så øm at jeg ikke kjenner noe særlig lenger og må enten bytte stilling, avslutte eller bare ignorere det slik at han kan få sin nytelse.

 

Jeg trener veldig mye da, og det er sikkert mye derfor jeg er så trang, men det burde jo ikke bety at jeg ikke skal klare å utvide meg av den grunn?

Lenke til kommentar
Jeg sliter faktisk med det samme problemet. Jeg er mentalt veldig klar for sex og våt så det holder, men likevel er det vondt. Typen min har ikke spesielt stor penis, men er helt normal i både bredde og tykkelse. Jeg har ingen sykdommer eller infeksjoner, og vi bruker god tid på forspill.

Jeg slapper av i muskulaturen (eller tror i alle fall at jeg gjør det), og vi har prøvd alt fra massasje til forskellige sexposisjoner for å gjøre det minst mulig vondt.

 

Det funker bedre dersom jeg blir fingret først, og utvidet på den måten, men forskjellen består i at det går fra smertefullt til bare ubehagelig. Når det bare er ubehagelig klarer jeg å like noe av sexen, og hvis jeg beveger hoftene mine på bestemte måter funker det nesten. Men bare i 10 sekunder eller noe, og så er jeg så øm at jeg ikke kjenner noe særlig lenger og må enten bytte stilling, avslutte eller bare ignorere det slik at han kan få sin nytelse.

 

Jeg trener veldig mye da, og det er sikkert mye derfor jeg er så trang, men det burde jo ikke bety at jeg ikke skal klare å utvide meg av den grunn?

Tror tålmodighet er et stikkord, utvide over tid. Regner med at smerte i starten er verdt all nytelsen du får senere :)

Lenke til kommentar
Jeg sliter faktisk med det samme problemet. Jeg er mentalt veldig klar for sex og våt så det holder, men likevel er det vondt. Typen min har ikke spesielt stor penis, men er helt normal i både bredde og tykkelse. Jeg har ingen sykdommer eller infeksjoner, og vi bruker god tid på forspill.

Jeg slapper av i muskulaturen (eller tror i alle fall at jeg gjør det), og vi har prøvd alt fra massasje til forskellige sexposisjoner for å gjøre det minst mulig vondt.

 

Det funker bedre dersom jeg blir fingret først, og utvidet på den måten, men forskjellen består i at det går fra smertefullt til bare ubehagelig. Når det bare er ubehagelig klarer jeg å like noe av sexen, og hvis jeg beveger hoftene mine på bestemte måter funker det nesten. Men bare i 10 sekunder eller noe, og så er jeg så øm at jeg ikke kjenner noe særlig lenger og må enten bytte stilling, avslutte eller bare ignorere det slik at han kan få sin nytelse.

 

Jeg trener veldig mye da, og det er sikkert mye derfor jeg er så trang, men det burde jo ikke bety at jeg ikke skal klare å utvide meg av den grunn?

 

 

Hmm, opplever faktisk mye av det samme må jeg si. Er helt grusomt egentlig. Elsker tanken på å ha sex med typen og jeg har "Ignorert det" i mange år. Skulle trodd jeg var litt vel mer utvidet nå. Hadde det til og med slik med kjæresten min som egentlig hadde relativt tynn penis, men det er ikke noe forskjell i smerten nå som typen jeg har er _voldsomt_ tykk for å si det sånn..

Lenke til kommentar
haha må prøve kan ikke tenke meg at det sku blitt 15cm men aldri tenkt på det:P

Det er en positiv overraskelse når man prøver første gang. :D

 

En tom dorull har omkrets på 14 tror jeg, til sammenligning. Hjelper å sammenligninge, for å se for seg. Ting ser helt annerledes ut når man ser ned på sin egen snopp. ;)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...