Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

dama får vondt når vi knulle...


Gjest gjest ...

Anbefalte innlegg

Gjest gjest ...

eg slite litt... eller dama mi gjør det hu får vondt me eingang når eg går inn i henne. hu er ikke jomfru sier hun, og vi har prøvd et par ganger. eg slutte me eingang for hu sier u får drit vondt. har prøvd et par ganger? er hun virkelig jomfru eller kan d være noe annet? alle svar vil hjelpe takk. hu er 17 jeg er 19.

aldri opplevd slikt me noen andre før:S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

høhø tenkte på det:P men har bare vert inni henne eingang har prøvd igjen etter det men hun sier hu fekk fortsatt vondt før vi egentlig fekk gjort noe, vi prøvde dagen etter elns. litt flaut å spør om hu kan gå til lege for å kjekke det men tenke på det. hu er ikke sjernert, hu er overhode ikke typen sprader rundt naken:p elske hu:D

Lenke til kommentar

mja forspill... hu e drit våt... slikke hu på fitta... hu blir litt mer kåt.. mja mja, takk for svar men noen så vett noen medisinske årsker som kan ver feil? vist ikke kjøre eg bare på neste gang etter forplay og sånn seff... vist det ikke blir noe godt får hu komma seg til legen. føle meg slemm men skrive bare litt sånn slemt stresse litt

Lenke til kommentar

takk for alle svar, hjalp veldig. stresse litt...:S men håpe det ikke er noe så alvorlig. får bare ta det som det kommer er jo ikke kjekt for noe dette, vist det sku vert så alvorlig

Lenke til kommentar
vi har prøvd et par ganger
prøv fingring og gradvis tilvenning ;)
ja det har me gjort og holdt på me ganske lenge et par månder faktisk, begynne å bli lei:S

O.o

 

Du får høre hvordan vondt hun får da, hvis problemet er at hun er for trang så kan det tilvennes over tid.

 

Og for all del, ikke kjør på rett inn, ta det gradvis både i dybde og hastighet og ikke gi opp for fort. Jo lenger tid du er inne jo mer åpner det seg

Endret av Demantios
Lenke til kommentar

Gjør hun veldig kåt på forhånd slik at den er våt og god når du skal stikke den inn. Bruk gjerne lube hvis du vil gjøre det ekstra glatt... (eller få hun til å suge deg først, funker greit hvis dere ikke bruker kondom)

 

Start å pule hun kun med penishodet, og stikk den dypere og dypere inn...

 

Ellers bare kjør på, Fuck the bitch!!!!! :devil: (neida)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Jesus_*

Hei!

Har opplevd akkurat det samme med eksen min.. vi var innom mange forskjellige leger, prøvde alle tips, men ingenting virket.. mitt tips er å få henne med til gynekologen for å utelukke at det er sopp eller andre ting som gjør det, og deretter muligens få en time på en klinikk i oslo som behandler slike tilfeller.. husker ikke hva den heter..

Ta tak i dette med en gang ellers kan jeg garantere at det går ut over forholdet deres, uansett hvor tålmodig dere måtte være.. Snakk med legen og få hjelp, og gå dit sammen!!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...