Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

samtaler, msn , face hvordan skape en god samtale?


Anbefalte innlegg

Awesome Raijin :fun:

 

Men fra spøk til revolver trådstarter; Kan fortelle litt om en artig erfaring jeg gjorde med msn for en tid tilbake.

 

Uten å ha vært klar over det brukte jeg en msnklient før som var ganske bøgga. Det var rett og slett mange av meldingene som ble sendt til meg som aldri kom frem, uten at samtalepartneren fikk noen beskjed om det av nettverket, klienten sin eller w/e.

 

Det som skjedde da var at mange av meldingene som ble sendt til meg rett og slett ble "overhørt" av meg fordi de ikke kom frem. Jeg som ikke viste noe fortsatte bare å plapre som man vanligvis gjør i en samtale. Uten å være klar over det tok jeg dermed føringen i samtalene, og det var jeg som bestemte hva vi snakket om. Alle msnsamtalene jeg hadde på det tidspunktet ble mye morsommere, jeg fikk bedre respons fra de jeg snakket med, og samtlige av samtalene hadde en flørtende/seksuell undertone.

 

Etter at jeg fant ut av problemet byttet jeg til en annen klient uten dette problemet. Og hva tror du skjedde?

 

Bom! Samtalene gikk fra morsomme og flørtende til kjedelige intervjusamtaler som ingen egentlig liker.Og den overveldende interessen jentene hadde vist på msn før var nå borte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror Raijin traff spikeren på hodet; Skill deg ut!

 

Mitt beste tips:

Ikke lek intervju.

 

og,

 

Noe du burde ha i tankene er hva/hvor vil du med personen/samtalen. Hvis du bare vil tulle rundt, gjør det. Hvis du vil bli kjent med personen, ikke gjør det for mye på msn. Finn på noe med personen istedet. Det er også ekstremt mye bedre å faktisk tilbringe tid med noen fremfor å sitte å chatte med de på MSN.

 

og,

 

Gå til sjekketråden.

Lenke til kommentar
Jeg tror Raijin traff spikeren på hodet; Skill deg ut!

 

Mitt beste tips:

Ikke lek intervju.

 

og,

 

Noe du burde ha i tankene er hva/hvor vil du med personen/samtalen. Hvis du bare vil tulle rundt, gjør det. Hvis du vil bli kjent med personen, ikke gjør det for mye på msn. Finn på noe med personen istedet. Det er også ekstremt mye bedre å faktisk tilbringe tid med noen fremfor å sitte å chatte med de på MSN.

 

og,

 

Gå til sjekketråden.

men her blir jo det mer spisset mot samtaler over nettet. seff skal jeg få person ut det skulle jo bare mangle. ;)

Lenke til kommentar

Jeg er meget flink å sjekke opp jenter over MSN... Jeg er regelrett hyggelig og finner alltid noe å snakke om, jenter snakker om det meste, finn ut litt om jenta før du går inn på spesielle. Ikke snakk fotball for eksempel vis dama di hater det, da finner du noe annet! Jeg liker å snakke med jenta om personlige ting, for da vet jeg at hun har tillit til meg. Og jeg holder også kjeft om dette senere, og bruker heller ikke dette mot henne senere om vi skulle bli uvenner. Bare kos deg når du snakker, du merker lett hvem som vil snakke og hvem som helst lar vær ^^,

Lenke til kommentar
Jeg er meget flink å sjekke opp jenter over MSN... Jeg er regelrett (..) ^^,

 

Hvis jeg skal gi deg et tips, så er det å ikke bruke sånne sinnsyke fjortiss-greier som han over her skriver.

 

^^ Må uten sidestykke være det mest plagsomme tegnet jeg ser.

 

Lage liv i samtalen er jo alfa & omega, men prøv å legge igjen tegn og uttrykk som:

 

OMG, OMFG, ^^, xD, LOL. osv.

Endret av rEkiym
Lenke til kommentar

god tråd vet du :thumbup:

 

et tips, spill på de spørsmålene og svarer du får fra en du liker veldig godt. viktig at du greier å ta opp det, eller bygge på det videre.

skap interesse hos deg!

 

eks

 

gutt: hvordan var det på skolen a?

jenta: kjempe bra:)

gutt: men ikke helt uten å se meg vel;)

jenta: mm:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...