Gå til innhold

Amazon UK sluttet å sede til Norge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de sluttet å selge spill til Norge? Har prøvd å bestille noen spill nå, men jeg får beskjed at de ikke kan sende til denne adressen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Amazon funker litt som Kelkoo og slikt, du bestiller på nettsiden så sender amazon bestillingen videre til butikken du valgte. Få butikkene sender til Norge.

Skrevet

Hææ? Jeg har bestilt varer fra Amazon utallige ganger, også spill, senest et par uker siden faktisk. Aldri hatt noen problemer, men nå vil de ikke sende til meg, har prøvd på en mengde forskellige spill, men ingen vil sendes til min adresse :( Alt jeg lurer på, er om det er noen andre her som har bestilt spill fra Amazon.co.uk de siste dagene? Lurer på om det er noe galt med kontoen min, eller om at Amazon har sluttet å shippe spill til Norge.

Skrevet
Amazon funker litt som Kelkoo og slikt, du bestiller på nettsiden så sender amazon bestillingen videre til butikken du valgte. Få butikkene sender til Norge.

Amazon er en butikk.

Skrevet

Bludd, det er faktisk slik at det er mange brukte varer listet på Amazon også, og de sendes direkte fra vedkommende bedrift. Så der er kun Amazon formidler av salget.

Skrevet
Bludd, det er faktisk slik at det er mange brukte varer listet på Amazon også, og de sendes direkte fra vedkommende bedrift. Så der er kun Amazon formidler av salget.

Det vet jeg ikke noe om. Antar at trådstarter snakker om en vare som er ubrukt.

Skrevet
Det vet jeg ikke noe om.

Da kan du vel la saken være i fred..

Vi snakker om en ny vare/varer her ja. Fra selveste AMAZON selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...