omp9 Skrevet 27. april 2009 Skrevet 27. april 2009 Har de sluttet å selge spill til Norge? Har prøvd å bestille noen spill nå, men jeg får beskjed at de ikke kan sende til denne adressen.
NoobCannon Skrevet 30. april 2009 Skrevet 30. april 2009 Amazon funker litt som Kelkoo og slikt, du bestiller på nettsiden så sender amazon bestillingen videre til butikken du valgte. Få butikkene sender til Norge.
omp9 Skrevet 30. april 2009 Forfatter Skrevet 30. april 2009 Hææ? Jeg har bestilt varer fra Amazon utallige ganger, også spill, senest et par uker siden faktisk. Aldri hatt noen problemer, men nå vil de ikke sende til meg, har prøvd på en mengde forskellige spill, men ingen vil sendes til min adresse Alt jeg lurer på, er om det er noen andre her som har bestilt spill fra Amazon.co.uk de siste dagene? Lurer på om det er noe galt med kontoen min, eller om at Amazon har sluttet å shippe spill til Norge.
Bludd Skrevet 30. april 2009 Skrevet 30. april 2009 Amazon funker litt som Kelkoo og slikt, du bestiller på nettsiden så sender amazon bestillingen videre til butikken du valgte. Få butikkene sender til Norge. Amazon er en butikk.
Ideal Skrevet 30. april 2009 Skrevet 30. april 2009 Bludd, det er faktisk slik at det er mange brukte varer listet på Amazon også, og de sendes direkte fra vedkommende bedrift. Så der er kun Amazon formidler av salget.
Bludd Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Bludd, det er faktisk slik at det er mange brukte varer listet på Amazon også, og de sendes direkte fra vedkommende bedrift. Så der er kun Amazon formidler av salget. Det vet jeg ikke noe om. Antar at trådstarter snakker om en vare som er ubrukt.
Ideal Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Det vet jeg ikke noe om. Da kan du vel la saken være i fred..
omp9 Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Skrevet 1. mai 2009 Det vet jeg ikke noe om. Da kan du vel la saken være i fred.. Vi snakker om en ny vare/varer her ja. Fra selveste AMAZON selv.
Ideal Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Ikke alle varer kan sendes alle regioner. Du har ikke noe annet med i bestillingen? F.ex. hardware?
Skogslik Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 Dem har sluttet og sende spill til norge ja. sendte dem en mail og spurte dem om det for en stund siden. ganske synn egentli :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå