Gå til innhold

Kommentartråd - Prosjekt Racingsim


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:omg::dribble:

 

Det der var rått!

Dersom du får gjort alt du har planlagt blir det jo helt sinnsykt cleant gjennomført også, ser jo allerede bra ut liksom!

Hvor mye veier beistet egentlig? Er vel ikke lettvindt å flytte rundt på? :D

Kommer til å følge med på videre utvikling, er spent på å se sammensetingien av shiflight saken, håper du kunne forklart litt underveis om hva du kobler den på og hvilket program som styrer den?

 

- Ashaman

Lenke til kommentar

Takker... Hyggelig med positive kommentarer :D

 

Joda, veier noen kilo. Hehe... Gikk nesten på en smell da den så vidt gikk gjennom døren, så jeg har laget det slik at midtkonsollen kan taes av, og da blir den sånn at jeg klarer å løfte den selv, uten setet på :)

Hvis dere har en god ide for hvor jeg kan plassere shiftlighten så er det bare å skrike ut :yes:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det hadde vært sykt fett om du hadde fått tak i et skikkelig ratt! Altså et sånn som er i en virkelig bil...men det krever vel både tid og avansert teknologi...

 

Montere inn høytalere og bass i setet ditt.

 

Få inn noen speedometer, regner med at du har en plass i nærheten de vraker biler... Få tak i der, eventuelt få tak i "speedometer" som måler PING, CPU og alt annet :D

Lenke til kommentar

Fy søren det her ser bra ut!

Ble det 200sx speedo som skal inn eller?

 

Er vel ikke så lurt å bytte rattet vel? Regner med at feedback motorene er beregnet for vekten i det rattet der, så kan vere det kødder seg til om man setter på noe tyngre.

Synes nå det rattet som er i nå ser bra ut jeg...

 

Gleder meg til det kommer mer updates!

Lenke til kommentar

Stemmer det.

 

Er jo kraft*arm prinsippet, så jo mindre ratt, jo tyngre blir det, så et større/tyngre ratt kan da gjøre det lettere på force feedbacken som du sier ja :yes:

Får evt ta det på sikt dersom planlisten min begynnner å fylles ut...

Lenke til kommentar

Tenkte mer på att man kan ødlegge feedback motorene dersom man har ett tungt ratt som hele tiden drar mer nedover enn ''normalt'' samt att det blir lettere å svinge imot med og påfører motorene mer krefter enn de er beregnet for. :p

Endret av Ashaman
Lenke til kommentar
Tenkte mer på att man kan ødlegge feedback motorene dersom man har ett tungt ratt som hele tiden drar mer nedover enn ''normalt'' samt att det blir lettere å svinge imot med og påfører motorene mer krefter enn de er beregnet for. :p

Mulig mulig ;) Klarer meg uansett greit med det står på nå foreløpig iallefall...

 

KongKake: Takker :) Jepp setet er skikkelig 80 talls, så det passer ikke helt inn :p

Har lyst på en skikkelig bøttestol eller noe, men blir litt dyrt...

Endret av Petter (chaos)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...