mopani Skrevet 25. april 2009 Skrevet 25. april 2009 Hei jeg har fått i oppgave av fotball-laget å lage en CD med kampmusikk! Trenger musikk man fyrer til! Eks : "killing in the name of" - Rage against the machine " The I collapse - 50 & Eminem osv osv..
jekkulainen Skrevet 25. april 2009 Skrevet 25. april 2009 Disturbed - Pain Redefined Jay Z - 99 Problems Rammstein - Feuer Frei Rammstein - Zwitter The Dandy Warhols - Get Off The Prodigy - Smack My Bitch Up The Prodigy - Breathe The Prodigy - Firestarter The Prodigy - Spitfire Mye av det jeg bruker for å bli gira til match, spesielt Prodigy funker fett
B4stian Skrevet 25. april 2009 Skrevet 25. april 2009 Hei! Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og dermed vil det være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vi kan anbefale å lese om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Om du ikke endrer emnetittel kan tråden bli stengt. Når endringen er gjennomført er det flott om du bruker -knappen ved dette innlegget slik at en moderator raskere får fjernet denne moderatormeldingen. Reaksjoner og spørsmål rundt moderering skal gjøres på PM, ikke i tråden.
Laughing Madcap Skrevet 26. april 2009 Skrevet 26. april 2009 http://www.youtube.com/watch?v=5m83BQ7LQ8A
Blåbær Skrevet 26. april 2009 Skrevet 26. april 2009 (endret) Dwanbraker - Luke Cage http://www.tunesbag.com/music/Various+Arti...awnbreaker.html Endret 26. april 2009 av Blåbær
Kakebakelate Skrevet 26. april 2009 Skrevet 26. april 2009 Hatebreed - Destroy Everything Chimaira- Resurrection Bloodbath - bastard son of god Slayer - Diciple Slayer - New Faith
mopani Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Skrevet 2. mai 2009 Takk for masse svar! Mye bra her =) Men, veit dere om noen "fyre" sanger innenfor sjangeren rap?
Bjarnemann Skrevet 2. mai 2009 Skrevet 2. mai 2009 Jeg digger Without Me der. Den får meg til å le, og godt humør=win
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå