Gå til innhold

PS3 spill til snart 4 åring.


huldal

Anbefalte innlegg

Jeg introduserte ps3 for sønnen min i går på 3.5 år. Han har aldri sett en kontroll før, og han kunne å navigere og bruke knappene etter en time. Spillet han prøvde var ratchet and clank, men mener dette er litt i grenseland på hva en treåring kan spille. Så nå håper jeg på noen anbefalinger til spill for denne gutten, gjerne fra ps-store. Buzz kontroller er bestillt :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenkte også på Ratchet and Clank, men som du sier kan nok det fort bli litt avansert for en så liten krabat. Men hva med ett av de gamle Crash Bandicoot eller Spyro the Dragon-spillene? Riktignok gamle spill som i sin tid kom ut til den originale PlayStation, men de ligger ute på EU og US store til rundt 40 kr og har fortsatt en utrolig høy underholdningsverdi :)

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

for guds skyld kjøp lego spillene, mine brødre på 3år 5år og 7år digger lego-spillene.. Jeg har kjøpt alle til dem, de ble helt frelst :)

 

Jeg og trodde lego spillene ble for vanskelig for dem, og i starten så det slik ut, men et par dager senere hadde de fått skikkelig dreisen på det.

LittleBigPlanet som noen foreslår er derimot alt for vanskelig i i starten, der kan du dø, noe du ikke kan på lego. I tillegg krever LBP mye mer timing osv..

 

ehm de liker også Cars (filmen) bilspillet..

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar
Gran Turismo 5: Prologue er et forholdsvis uskyldig bilspill. Det ligger i tillegg ute på PS-Store så vel som i butikkene. Men det er muligens forbehold at han liker biler da.

 

GT5 er nok litt vel vanskelig hvis han skal klare å vinne, men hvis han syntes det er ok å bare kjøre så burde det være greit. Kan hende du liker det selv huldal

Lenke til kommentar
for guds skyld kjøp lego spillene, mine brødre på 3år 5år og 7år digger lego-spillene.. Jeg har kjøpt alle til dem, de ble helt frelst :)

 

Jeg og trodde lego spillene ble for vanskelig for dem, og i starten så det slik ut, men et par dager senere hadde de fått skikkelig dreisen på det.

LittleBigPlanet som noen foreslår er derimot alt for vanskelig i i starten, der kan du dø, noe du ikke kan på lego. I tillegg krever LBP mye mer timing osv..

 

ehm de liker også Cars (filmen) bilspillet..

 

Ligger Lego spillene på ps-store'en? Finner de ikke!

Lenke til kommentar
Ligger Lego spillene på ps-store'en? Finner de ikke!

 

dessverre ligger ingen av de der nei, alle utenom kanskje lego batman kan finnes for 200kroner eller mindre, løp og kjøp ;)

 

Alle lego spillene er forøvrig coop, sjæfs.. har spillt gjennom Star wars med dama, også kjøpte hun Lego indiana og batman til seg selv og spillte gjennom alene :p

Lenke til kommentar

Som noen andre sa, er de første Spyro og Crash-spillene bra spill uansett alder. Jeg hadde mye moro med dem som ung, selv om de kan være litt vanskelig. Spillmessig er de enklere enn Ratched & Clank, så jeg mener du burde gi disse en sjans. Husk, de FØRSTE til den første Playstation via PSN, de nyere er grusomme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...