evenandreas Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 (endret) Jeg lurer forferdelig mye på historien i Cod 7 vis det kommer ut da XD Håper det ikke blir sånn cyber war eller noe sånt, det blir forferdelig kjedelig. Venter til Modern Warfare 2 komemr ut, det blir sjukt bra De skulle jo fått med seg noen flere styrker fra Europa da, kanskje det komemr i 2'a? Endret 21. april 2009 av evenandreas
kjermy Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 Nå kommer det ikke en Call of Duty 6, det vil ikke hete det, men heller hete Modern Warfare 2...
PgUp Skrevet 21. april 2009 Skrevet 21. april 2009 Neste call of duty spill vil hete call of duty 5: ettelleranna. Det kun hvis de velger å fortsette å nummerere. World at war var ikke Cod5.
n4w Skrevet 21. april 2009 Skrevet 21. april 2009 Hadde du hatt nummer bak alle expansion osv så ville vi vel nærmet oss 10 nå. :!:
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 21. april 2009 Skrevet 21. april 2009 Noen OT-innlegg er fjernet. (Ikke kommenter dette innlegget i tråden, reaksjoner på moderering taes via PM)
evenandreas Skrevet 21. april 2009 Forfatter Skrevet 21. april 2009 Nå kommer det ikke en Call of Duty 6, det vil ikke hete det, men heller hete Modern Warfare 2... har jeg i det hele tatt nevt Cod 6?
kjermy Skrevet 21. april 2009 Skrevet 21. april 2009 Nå kommer det ikke en Call of Duty 6, det vil ikke hete det, men heller hete Modern Warfare 2... har jeg i det hele tatt nevt Cod 6? Hvorfor skulle du snakke om Cod 7 da? Er som om jeg skulle lure på hvfordan Sims 8 blir...
vikingkylling Skrevet 21. april 2009 Skrevet 21. april 2009 Jeg tviler på at vi får CoD7. Det blir nok enten Modern Warfare 3, World at war 2 eller en ny spin-off.
Leakim Skrevet 22. april 2009 Skrevet 22. april 2009 Hvorfor henger folk seg så opp i at han kaller det som kommer etter Modern Warfare 2 for CoD 7?!? World at War har alltid vært CoD:5 for meg, og MW2 blir CoD:6. Litt mye OT i den tråden her synes jeg =S
n4w Skrevet 22. april 2009 Skrevet 22. april 2009 Hvorfor henger folk seg så opp i at han kaller det som kommer etter Modern Warfare 2 for CoD 7?!? World at War har alltid vært CoD:5 for meg, og MW2 blir CoD:6. Litt mye OT i den tråden her synes jeg =S Men MW 2 blir jo en expansion til 1'ern. Eller en såkalt "follow up" Så nei, det blir heller CoD 4 (2)
Complexity Skrevet 22. april 2009 Skrevet 22. april 2009 Det nye call of duty spillet som kommer, vil bare hete: Modern Warfare 2.
evenandreas Skrevet 22. april 2009 Forfatter Skrevet 22. april 2009 Nå kommer det ikke en Call of Duty 6, det vil ikke hete det, men heller hete Modern Warfare 2... har jeg i det hele tatt nevt Cod 6? Hvorfor skulle du snakke om Cod 7 da? Er som om jeg skulle lure på hvfordan Sims 8 blir... Hmmm ja ok viss du er så trang i buksen så kan jeg bytte navn til Cod 6 jeg lurer bare på hva som vil skje i den neste runden etter Warfare 2...
evenandreas Skrevet 22. april 2009 Forfatter Skrevet 22. april 2009 Hvorfor henger folk seg så opp i at han kaller det som kommer etter Modern Warfare 2 for CoD 7?!? World at War har alltid vært CoD:5 for meg, og MW2 blir CoD:6. Litt mye OT i den tråden her synes jeg =S Helt enig med deg når det gjelder navn, For meg så blir MW2 nummer 6 i rekken og ikke en follow up, litt rart å kalle foreksempel Fifa 09 follow upen til 08? Det e bare et eksempel. Å ja svarer fo de andre her og, Alle vet at i MW2 er handlingen i det 21 århundret, jeg lurer på om CoD 7 blir sånn starwars battlefront lignene...
vikingkylling Skrevet 23. april 2009 Skrevet 23. april 2009 Hvorfor henger folk seg så opp i at han kaller det som kommer etter Modern Warfare 2 for CoD 7?!? World at War har alltid vært CoD:5 for meg, og MW2 blir CoD:6. Litt mye OT i den tråden her synes jeg =S Police Quest -> Police Quest 5: SWAT - > SWAT 2 Vi hadde først Police Quest, et ganske interessant adventurespill. Det femte forandret alt og handlet om et SWAT-lag. Dette ble så populært at få husker hvor det hele startet.
Verbal Hologram Skrevet 24. april 2009 Skrevet 24. april 2009 Eller gta serien. Gta 4 er jo det nyeste men ikke spill nummer 4.
kjermy Skrevet 24. april 2009 Skrevet 24. april 2009 Cod 5 har i teorien ikke kommet enda... Men om det som kommer heter Cod 6 i hjertene deres, er det ikke litt tidlig å spør om Cod 7?
evenandreas Skrevet 29. april 2009 Forfatter Skrevet 29. april 2009 Cod 5 har i teorien ikke kommet enda... Men om det som kommer heter Cod 6 i hjertene deres, er det ikke litt tidlig å spør om Cod 7? Joda det er vell det men vi vet hva som er innholdet til CoD 6 å da lurer jeg på hv asom kommer i neste spill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå