MRN Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 Dualspec med wardrobe kom ikke med i 3.1, hvilken addon kan man bruke for å skifte "klær"? Hørte at Outfitter kunne være noe, men hva heter den i curse-klienten? Fikk opp to stk der. Ev. andre forslag eller direktelink, så hadde jeg blitt glad
Bytex Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 (endret) De har vel putta inn en feature i spillet for å bytte mellom klessett på forskjellige specs når man er dualspecca. Hørte Blizzard snakka om det før patchen hvertfall, at de skulle gjøre det enkelt å bytte fra PVP-utstyr til tanke-utstyr f.eks. Selv har jeg ikke utstyr nok til dualspec så jeg har ikke prøvd. Endret 20. april 2009 av Bytex
Bear^ Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 Til tross for navnet har jeg lastet ned og bruker ClosetGnome. Hater gnomes (irriterende småtatere) men addonen funker ufattelig bra. Har forsøkt med outfitter men etter gang nummer X hvor den ikke vil skifte til det jeg hadde satt slettet jeg den. Bruker nå ClosetGnome på heltid og enklere outfit addond skal du lete lenge etter.
MRN Skrevet 20. april 2009 Forfatter Skrevet 20. april 2009 Prøvde meg på ClosetGnome. Ser bra ut så langt.
Bear^ Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 Det jeg liker med ClosetGnome er hvor enkel den er å sette opp. Får du nytt gear er det bare å shift-høyreklikk på et allerede eksisterende navn, legge til ny item og add. Fiks ferdig. Så enkelt. Med Outfitter endte jeg opp med å reconfige hele settet bare jeg la til en ny item, fikk det aldri til å funke. Tankgearet mitt ble liggende bom fast under "birthday suit" hele tiden og fikk det ikke endret. Elendig addon i mine øyne.
MRN Skrevet 20. april 2009 Forfatter Skrevet 20. april 2009 Selvsagt må itemene ligge i baggene når man bytter, men man velger selv hvor de skal være? Addonen leter vel bare igjennom for hver gang? Har enda ikke fått noe nytt, så har ikke prøvd hvor enkelt det er på den måten. Avsporing Jeg har dualspec som retri og prot(tank). Hva slags stats skal jeg se etter? Er bare level 59, så def capping behøver jeg ikke å vite så mye om. For retri: +strength, sta, spell power? For prot: +stamina, def... osv? Spell power hjelper retri, men spiller ikke så mye rolle for tankadins? Trenger bare en kort og enkel (prioriteringsliste)liste. Link til andre forumtråder/wikier hadde ikke vært dumt. Bruker forøvrig addonen RatingBuster.
Lycantrophe Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 Spellpower hjelper ikke Retribution i særlig grad. Styr unna. Gå for strength, all the way. Stamina, defence, dodge, parry, block og strength for protection Strength og crit for grinding som prot, men der er du vel heller retribution.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå