Gå til innhold

Oppfølgere som er jevngode med og bedre enn originalene


AlanPartridge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja... da så.... :blink:

 

Spin-off'ene til American Pie er i alle fall ett tragiske forsøk på og melke mest mulig ut av hele konseptet. Film 1 var (og er) en genistrek i nyere komedier, film 2 var ok, mens Wedding var en nedtur. Resten av "filmene" vil jeg ikke nedlate meg til å kommentere en gang....bortsett fra og si at drar American Pie navnet laaangt ned i søla.

 

Jeg har ikke sett Wedding. Men Naked Mile og Beta House er mye bedre enn 1 og 2. Band Camp er på vippen til å være bedre. At de er et forsøk på å tjene mer penger kan jeg gå med på, det er da naturlig.

Lenke til kommentar
Ja... da så.... :blink:

 

Spin-off'ene til American Pie er i alle fall ett tragiske forsøk på og melke mest mulig ut av hele konseptet. Film 1 var (og er) en genistrek i nyere komedier, film 2 var ok, mens Wedding var en nedtur. Resten av "filmene" vil jeg ikke nedlate meg til å kommentere en gang....bortsett fra og si at drar American Pie navnet laaangt ned i søla.

 

Jeg har ikke sett Wedding. Men Naked Mile og Beta House er mye bedre enn 1 og 2. Band Camp er på vippen til å være bedre. At de er et forsøk på å tjene mer penger kan jeg gå med på, det er da naturlig.

 

Syns du seriøst at Naked Mile og Beta House er gode filmer? o_O

Lenke til kommentar

Mhm, I hear ya!

 

Herlige filmer begge to med to veldig gode skuespillere.

Denne er kjekk og ha;

012569817487.jpg

 

Bare synd at filmene er i 1.33:1 fullscreen... :mad:

 

Nå bør Warner få ut finger'n og få gitt ut disse to på BD i ordentlig aspect ratio, bra lydspor og gjerne litt ekstramateriale!

 

 

EDIT; Haha :D

 

Warner gir ut Grumpy Old Men på Blu-ray 7. juli i år! Good news, da blir det nok en liten amazon order i juli.

 

original.jpeg

 

Technical Specs:

-Blu-ray

-BD-25 Single-Layer Disc

-Video Resolution/Codec: 1080p/VC-1

-Aspect Ratio(s): 1.85:1

-Audio Formats: English Dolby TrueHD 2.0 Stereo

English Dolby Digital 2.0

-Subtitles/Captions: English, French, Spanish

-Supplements: Theatrical Trailer

-Exclusive HD Content: Digital Copy

 

As previously reported, Warner Home Video has announced an early-July Blu-ray bow for the comedy favorite 'Grumpy Old Men.'

Warner Brothers will give the smash hit comedy starring Jack Lemmon and Walter Matthau the high-definition treatment on July 7.

Details and technical specs are in and the Blu-ray will feature a 1080p/VC-1 transfer, a lossless Dolby TrueHD 2.0 stereo track, however the only bonus features that will be included is a theatrical trailer and a digital copy.

Suggested retail price for the Blu-ray has been set at $28.95.

 

Ikke noe ekstramateriale da...men men, den kommer i alle fall på BD! :thumbs:

Endret av mjau
Lenke til kommentar
Dødelig våpen og SAW!

Uenig

 

-Indiana Jones 2, 3

-Lord of the Rings 2, 3

Synes 2-erene er dårligere enn enerene.

 

Selv synes jeg treeren er ganske middels. Kunne godt droppa og lage den, da Gudfaren II har en såpass bra slutt.

Helt enig.

 

- Rambo er kanskje bedre enn First Blood

 

De jeg kommer på i farten...

God film, men uenig.

 

Politiskolen.

Blir i likhet med den orginale Rambo-triologien dårligere jo høyere tallet bak blir...

Lenke til kommentar

Bra oppfølgere jeg kommer på i farten:

 

Hellboy 1 & 2; fete begge to.

Batman Begins og The Knight Returns; de beste Batman filmene som er laget.

Blade 3 er ekstremt mye bedre enn de to første filmene i serien.

Pirates of the Caribbean; jeg liker alle.

Jason Bourne filmene taper seg ikke nevneverdig.

Ace Ventura: Pet Detective & Ace Ventura: When Nature Calls; samme humor, like morsomt (neshornfødselen er legendarisk :p )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...