Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Brodern feide over dama mi


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Hva slags bror er det som gjør det mot deg?

en meget kåt en, uten noe tanke på konsekvenser?

 

Det er det dummeste jeg har hørt. Broren har da akkurat like mye skyld som henne. Du puler ikke dama til broren din. Punktum.

kunne ikke sagt det bedre selv. meget dårlig gjort av begge parter. men en bror.. det er visse regler i universet..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er snakk om lillebroderen min.. han er 90mod...

 

Veit ikke helt hva jeg skal si jeg... jeg har jo følelser for dama enda...

Hun pulte BROREN din og hun kom med de lammeste unnskyldninger. Beholder du hun så skjønner hun at hun slapp unna med det. I så fall er det sikkert ikke siste gangen hun er utro mot deg. Gro baller og finn deg en ny dame.

Lenke til kommentar

som en annen sa så hadde jeg slått opp med dama å broren min hadde fått seg en skikkelig god omgang før jeg eventuelt kunne tilgitt han.

Må uansett være flaut å bli krenka av lillebroren sin på den måten der, han har visst ikke en dritt respekt for deg.

Lenke til kommentar

Iom at lillebroren ikke har greid dra seg et knull tidligere, så kan vi trekke noen mulige konklusjoner:

1. Broren er en taper som ikke får et ligg for 5 flate øre

2. Damen til TS er en tøs (denne går vel hånd i hånd med punkt 1)

 

Får satse på at lillebroren er en usikker jævel som tar det han får, noe som ikke virker helt søkt iom at han pulte damen til broren, og da får vi håpe at den fremtidige damen til lillebror er en slut. Så er det bare tut og kjør for storebror :D

Lenke til kommentar

Hvordan er broren din imot deg nå da - ber han om unnskyldning og går med halen mellom bena, eller går han rundt som en konge på haugen? Hvis det siste er tilfellet fortjener han å bli satt på plass.

 

Virker merkelig at det var faren din som fortalte det. Forsåvidt kunne det vært på sin plass at en far som oppdaget noe slikt hadde banket opp sønnen sin på stedet. Noe annet som virker merkelig er at du har fått fatt i slike detaljer om de to opplevelsene. Det er vel ikke vanlig at noen som er utro forteller slikt.

Lenke til kommentar

Guri malla:p Dette var ekkelt!:p

Hat broren din og (eks) dama di, og dump hun(finnes bedre, ihvertfall jenter som eier moral og etikk), men finn en løsning med broren din:p

 

men hvis du er virkelig elsker henne så mye, så bruk tid til å tenke på om hun er verdt å satse på, vet hvordan det føles å ha en utro dame, men for mange, så finnes det andre jenter:p

lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...