Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 Hei, eksisterer det en slags cd spiller/mp3 spiller jeg kan ha så jeg kan skru av og på musikk ingame i FSX? gjerne om det er en modellert cd spiller med funksjonelle knapper på også(storforlangende nå ja, hmmmmm? :!: ) Må spille av Mp3 filer. Helst annet enn bare ctrl + r (f.eks), vil ha det mest mulig realistisk Jaja, vet at det kanskje ikke er realistisk med cd spiller i fly(eller?).
vikingkylling Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 Kan du bruke media player? Jeg bruker den i LotRO og har et tastetur med ekstra knapper nettopp for media player.
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 Jo, kan jo bruke media player, men er liksom ikke heeeelt det samme. Har sånne knapper jeg også. Men om det eksisterer noe jeg kunne brukt hadde det vært sweet. Har på følelsen av at lydforholdene blir bedre da.
Bjonski Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 Så det du vil er altså å ha en MP3-avspiller innebygd i flyet for å kunne trykke på knapper ingame når du egentlig kunne kjørt Windows Media Player i bakgrunn?..... Tror ikke noe sånt finnes anyway, og lyden ville nok ikke blitt noe bedre heller.
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 Så det du vil er altså å ha en MP3-avspiller innebygd i flyet for å kunne trykke på knapper ingame når du egentlig kunne kjørt Windows Media Player i bakgrunn?..... Tror ikke noe sånt finnes anyway, og lyden ville nok ikke blitt noe bedre heller. Var det jeg tenkte på. Mente ikke bedre lyd, men er redd for at kanskje spilleren vil spille høyere enn i forhold til spillets lyder?
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 Forresten, når jeg har laget en tråd om FSX har jeg et annet spørsmål: Hvordan bruker man radio commands? Altså å spørre om tillatelse til å lande og ta av osv. ? Tenker da på f.eks "CNJ-100590 asking for permission to land on KLVS" Altså, kommandoene. Har hørt det før på multiplayer, men hvordan gjør man det? Spør her så de på serveren slipper newbie spørsmål. :!:
Gjest member-97590 Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 Forresten, når jeg har laget en tråd om FSX har jeg et annet spørsmål: Hvordan bruker man radio commands? Altså å spørre om tillatelse til å lande og ta av osv. ? Tenker da på f.eks "CNJ-100590 asking for permission to land on KLVS" Altså, kommandoene. Har hørt det før på multiplayer, men hvordan gjør man det? Spør her så de på serveren slipper newbie spørsmål. :!: Neimen Anders da, kan jo bare spørre meg om dette på MSN. Menmen. For å bruke be om tillatelse for landing osv i multiplayer, må man si det selv via mikrofon såvidt eg veit. Og disse "kommandoene" er ganske enkle å lære. Du kan lese om de fleste her. Gå til Pilot Resources - Pilot Resource Center - ATC Phraseology. Er det ellers noke du lurer på om det, spør.
Bjonski Skrevet 18. april 2009 Skrevet 18. april 2009 Var det jeg tenkte på. Mente ikke bedre lyd, men er redd for at kanskje spilleren vil spille høyere enn i forhold til spillets lyder? Er bare å stille ned lyden i Windows Media Player så den matcher lyden i spillet. Når det gjelder online og tillatelser etc. så kommer det ann på hvilken server du spiller på. Flightsim.no sin server brukte bare chatten for å signalisere at man tok av/landet, så andre fly var obs på dette. Det er en stund siden jeg har spilt, så kan hende de har endret reglene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå