Gå til innhold

Bil spill hvor man kan kjøre langt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker et billspill hvor man kan kjøre langt i lange tid, tenker ikke på 18WoS eller Euro Truck. Noen som har et forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Burnout Paradise og Test Drive Unlimited har ikke lange løp, men begge lar deg kjøre fritt rundt omkring. Har gått noen timer der, for å si det mildt. ;)

Ellers blir det vel Gran Turismo med sine Endurance Race, eller SSX3 med løp på tyve, tretti minutter. Riktignok snowboard, men utrolig morsomt. Etter mye strev klarte jeg det siste løpet i SSX3 (fra toppen av fjellet til bunnen) på litt over 21 minutter.

Skrevet

Støtter Test Drive: Unlimited. Det som er kult med det er at det bruker virkelige ratios, altså øya er slik den er i virkeligheten, og kjører du i 100km/t i en time, kommer du 100km. :)

Skrevet
Burnout Paradise og Test Drive Unlimited har ikke lange løp, men begge lar deg kjøre fritt rundt omkring. Har gått noen timer der, for å si det mildt. ;)

Ellers blir det vel Gran Turismo med sine Endurance Race, eller SSX3 med løp på tyve, tretti minutter. Riktignok snowboard, men utrolig morsomt. Etter mye strev klarte jeg det siste løpet i SSX3 (fra toppen av fjellet til bunnen) på litt over 21 minutter.

Tja Gran Turismo har vell løp som går ut på å kjøre rundt og rundt en bane X antall ganger? Det anser jeg som "dårlig" bilkjøring, og det er forferdelig kjedelig. Test Drive Unlimited har faktisk ganske lange løp som går rundt hele øya, de tar det langt tid å kjøre, men greia er at det ikke er så mange slike løp. Isåfall kan man uannsett kjøre langt hvis man ikke tar løp, og jeg må si at TDU er et av de beste bilspillene som har kommet i nyere tid.

Skrevet (endret)

Hvor lang er Millionaires' Challenge i TDU? Er det 200 km eller er ikke hukommelsen min helt potent?

Endret av Atald
Skrevet

Jepp 200 ja. Men det er jo også massevis av bruker lagde løp som overgår det om du spiller online. Tar jo bare rundt en 40-50min på the millionaires challenge.

Skrevet (endret)

Jeg tror jeg brukte 58 minutter på den. En artig detalj er at det ville tatt rundt 3 og 41 minutter i virkeligheten, hvor farten begrenses mye i forhold til i TDU. Og lengden man kjører er nøyaktig like lang på virkelighetens Hawaii, som i spillet.

Endret av Atald
Skrevet
Noen som vet om noen andre spill enn Euro Truck der du kan kjøre fritt rundt i deler av Europa? Er så utrolig lei av å kjøre i USA nå...

Tja du kan jo teste ut Crash Time 2, der du er sivilpurk i en liten by i tyskland. Det som er fint med spillet er at det er realistisk i den forstand at byen inneholder masse skilt og traffikkregler, itillegg til at man selv kan bruke blink lys, advarsel-lys, osv. Graffikken er også veldig god faktisk.

Se filmen hos Youtube

Skrevet
Noen som vet om noen andre spill enn Euro Truck der du kan kjøre fritt rundt i deler av Europa? Er så utrolig lei av å kjøre i USA nå...

Tja du kan jo teste ut Crash Time 2, der du er sivilpurk i en liten by i tyskland. Det som er fint med spillet er at det er realistisk i den forstand at byen inneholder masse skilt og traffikkregler, itillegg til at man selv kan bruke blink lys, advarsel-lys, osv. Graffikken er også veldig god faktisk.

Se filmen hos Youtube

Dette så rått ut, er det egentlig ute?

Burnout Paradise og Test Drive Unlimited har ikke lange løp, men begge lar deg kjøre fritt rundt omkring. Har gått noen timer der, for å si det mildt.

Ble vel et par timer med TDU i helgen xD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...