Gå til innhold

JEG HAR ET PROBLEM MED SPILL!


Anbefalte innlegg

HEEI!

 

dataen min kan nesten ikke spille spill lengre!

 

jeg får bare en feilmelding som sier noe med: det er en konifigurerings feil du kan prøve og installere spillet på nytt.

 

men det funker ikke å installere på nytt!

 

hjeeelp meg vær så snill!

 

jeg dør!

Endret av superkaisa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

 

Vil minne trådstarter om hva nettiketten sier om overdreven bruk av store bokstaver, som også gjelder for emnetitler. Store bokstaver blir oppfattet som skriking og det kan gjøre andre brukere irriterte og gjøre at de oppfatter deg som uhøflig.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

Når endringen er gjennomført er det flott om du bruker p_report.gif-knappen ved dette innlegget slik at en moderator raskere får fjernet denne moderatormeldingen.

 

Reaksjoner og spørsmål rundt moderering skal gjøres på PM, ikke i tråden.

Lenke til kommentar
ja jeg har prøvd og reinstallere det. windows XP. brothers in arms hells highway, company of heroes.når jeg reinstallere får jeg samme feil.

 

Hvilken feilmelding får du?

 

husker ikke helt men det stod noe med: det er en konifigurerings feil prøv og reinstallere.

 

det stod noe rundt det.

Lenke til kommentar
ja jeg har prøvd og reinstallere det. windows XP. brothers in arms hells highway, company of heroes.når jeg reinstallere får jeg samme feil.

 

Hvilken feilmelding får du?

 

husker ikke helt men det stod noe med: det er en konifigurerings feil prøv og reinstallere.

 

det stod noe rundt det.

Hadde jeg vært deg, hadde jeg endra emnetittel til små bokstaver...

Lenke til kommentar

Som sagt. Det er UMULIG å vite med så lite info du legger ut. Jeg har ingen anelse hva problemet ditt kan være siden du ikke har lagt ut noe info eller noe som helst. Vi må nesten bare gjette oss til hva som er problemet. Du må si hva som kommer opp (hele feilmeldingen - kan ikke være så vanskelig om du får det hele tiden, aye?)

 

Jeg sier bare at de vanligste problemer løses ved å reinstalere spillet og/eller reinstallere grafikkortdriverne. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...