Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Om å ha problemer å glemme svik?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det andre som har problemer å glemme et svik?

 

Jeg har problemer å komme over brudd. Nå har jeg gått i to år, og fremdeles orker jeg ikke å finne meg en ny mann. Er dette helt fullstendig unormalt?

Unormalt nei, usunt ja.

-------------------------------------

 

ja det er ikke kjekt.... utrolig kjipt...

Lenke til kommentar
Er det andre som har problemer å glemme et svik?

 

Jeg har problemer å komme over brudd. Nå har jeg gått i to år, og fremdeles orker jeg ikke å finne meg en ny mann. Er dette helt fullstendig unormalt?

Unormalt nei, usunt ja.

-------------------------------------

 

ja det er ikke kjekt.... utrolig kjipt...

Så hva har du tenkt å gjøre med det?

Lenke til kommentar

Så hva har du tenkt å gjøre med det?

_-------------------------------------------------------------------------------------

 

Vet ikke... jeg prøver å bearbeide tankene mine... men er ikke lett.... Føler hele tiden at jeg trenger tid... Det er vanskelig....

Trening, psykolog, venner, tilfeldige partnere og la fortid være fortid. Fungerer som bare pokker.

Lenke til kommentar

Så hva har du tenkt å gjøre med det?

_-------------------------------------------------------------------------------------

 

Vet ikke... jeg prøver å bearbeide tankene mine... men er ikke lett.... Føler hele tiden at jeg trenger tid... Det er vanskelig....

Trening, psykolog, venner, tilfeldige partnere og la fortid være fortid. Fungerer som bare pokker.

----------------------------------------------------------------------------------

 

jeg har slitt i to år med å komme meg videre.... men har ikke orket pga bråk med ekser, som gjør meg mer enn nok lei..... Men enig... : trening bidrar positivt for meg, venner også..... Men ikke lett å la fortid være fortid, når ekser vil lage problemer for meg....

Lenke til kommentar

Ja, jeg har sliti med tidligere svik, og jeg gjør det fortsatt.. 5 år etter.

MEN selv om jeg sliter med å stole på nye mennesker, så har jeg funnet ut at det ikke hjelper i det hele tatt å sitte inn og vente på at det skal gå over. Man må komme seg ut i spillet igjen, møte nye mennesker, ta sjangser, og leve livet!

Selv om hjernen min forteller meg "hun her må du holde deg unna, hun kommer til å såre deg" så har jeg lært viljen min til å fortelle meg "hu her har ingenting med hun som såret deg å gjøre! Ta sjangen! Ha det gøy!"

 

Fortid er fortid! Hva som har skjedd før, har ingen ting med hva som kommer til å skje fremover (med mindre det er snakk om med samme personen)

Legg fortiden bak deg, se opp og frem, og LEV LIVET! Det er altfor kort til å henge igjen i gamle svik. :)

Lenke til kommentar

Jeg vet at jeg aldri vil glemme svik jeg har opplevd. Det er noe jeg må lære meg å leve med.

Det er som å bli "skutt" i "foten". Jeg er livredd for å bli det igjen. For jeg vet hvor vondt det er. Men jeg må leve med at jeg har et "handikap" med meg, og akseptere det. Men slik er det inntil videre, men plutselig så kan jeg føle at jeg er i "himmelen" igjen :) Og da er spranget så høyt... at det er helt fantastisk :)

Lenke til kommentar
Hva svik angår, så skrev du i en annen tråd at du hadde unnlatt å fortelle om at du hadde droppet p-pillene i en periode.. og gravid ble du. :)

 

hehe, jeg var bare 19 og jomfru da... Og jeg innrømmet det til han etterpå...Og spurte om han tilga det? Det gjorde han. Han er per i dag kjempeglad for at jeg lurte han sier han hehe....

 

Jeg vet det er dumt... Jeg har ikke tenkt å lure noen med graviditeter igjen hehe....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...