Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Blokkere etter sex, er det riktig?


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Ja, jeg vet at han var forelsket i meg, jeg vet at han hadde enorme følelser for meg. Selv om han hadde blokket meg tidligere, og brukt politi mot meg før for å fortelle at han ikke ville ha med meg å gjøre.... Han sa at han gjorde det fordi han bodde på andre siden av landet, og var oppgitt pga. han hadde så sterke følelser for meg... Han var sjalu, med tanke på at jeg kunne treffe en annen...

 

Han risikerte å gjøre meg gravid, og det ønsket han, sa han... Han var så forelsket...

 

Han sa at jeg var den eneste damen han hadde vært med, som han hadde følt skikkelig sterkt for... Han hadde aldri opplevd dette før. Og jeg merket det på han ja.....At han hadde fallt for meg....

 

jeg var selv ganske avvisende mot han, pga jeg gikk å lurte på hva som feilte han, siden han hadde såret meg sånn før, og jeg var sjokket over alle følelser han viste pga dette....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, jeg vet at han var forelsket i meg, jeg vet at han hadde enorme følelser for meg. Selv om han hadde blokket meg tidligere, og brukt politi mot meg før for å fortelle at han ikke ville ha med meg å gjøre.... Han sa at han gjorde det fordi han bodde på andre siden av landet, og var oppgitt pga. han hadde så sterke følelser for meg... Han var sjalu, med tanke på at jeg kunne treffe en annen...

 

Han risikerte å gjøre meg gravid, og det ønsket han, sa han... Han var så forelsket...

 

Han sa at jeg var den eneste damen han hadde vært med, som han hadde følt skikkelig sterkt for... Han hadde aldri opplevd dette før. Og jeg merket det på han ja.....At han hadde fallt for meg....

 

jeg var selv ganske avvisende mot han, pga jeg gikk å lurte på hva som feilte han, siden han hadde såret meg sånn før, og jeg var sjokket over alle følelser han viste pga dette....

 

Det kan jo være at han ikke var forelsket, men ute etter sex. At han sa disse tingene og lot som for å få sex. Jeg har vanskelig for å tro at en mann blander inn politiet, og at politiet lar seg innblande fordi han er så forelsket og redd for at du skal møte andre.

 

Jeg vet om mange som har sagt/gjort mye for å få seg noe, uten å mene det så oppriktig.

 

Jeg tror han har en litt annen versjon enn du har. Uansett syns jeg ikke du har rett til å plage han slik du har gjort.

Lenke til kommentar
Må si meg enig med Lundefugl_ her.

Det er kanskje ikke så snilt og ikke ønske å ha kontakt med deg etter at dere har hatt sex, men det er ikke noe sykt med det og det er heller ikke "ulovlig".

 

Når han blokerte deg burde du akseptere det, det var dårlig gjort men du kan ikke "kreve" kontakt med noen som ikke vil, og holde på slik han må anmelde deg, det og ringe til samboeren hans syns jeg også er langt over streken.

 

Det er ikke uvanlig at folk bryter kontakten med folk de har hatt sex med, og ikke ønsker å ha kontakt med dem i ettertid, det kan det være mange grunner til, men jeg syns han kunne gjøre det på en pen måte. Men det at han ikke gjorde det på en hyggelig måte med deg, gir deg ikke retten til å oppføre deg slik mot han.

________________________________________________________-

 

Jeg sier min mening: og jeg synes det er sykt å blokkere meg rett etter sex på denne måten. Hva ville du selv følt hvis en dame blokkerte deg rett etter samleie, sleik , og suging, pluss dype tungekyss? Det er ikke "ulovlig" men det er sykt dårlig gjort.... Og når han "skyter meg i foten" , så har jeg lov å bli sinna og lei meg...

 

Jeg aksepterer at han blokkerte meg, men jeg er virkelig skuffet på han for det. Det er dårlig gjort, det er saken. Jeg tipper at samboeren hans, også vil bli svært fortvilet hvis han en gang vender ryggen mot henne, rett etter sex, også nekter han å snakke med henne igjen. Da tror jeg også hun hadde blitt lei seg... Og jeg kontaktet henne, nettopp fordi han fortjente det. Du har tydeligvis ikke nok kunnskap og peiling om hva som skjer her.... for å uttale de kommentarene du sier. Men det er min side da.....

 

Han har tråkket på meg kynisk sett på mange vis, forteller ikke alt her.... Men jeg ville bare ha frem hvilke syn deter hadde på det å blokkere etter sex i seg selv? :)

Lenke til kommentar
________________________________________________________-

 

Jeg sier min mening: og jeg synes det er sykt å blokkere meg rett etter sex på denne måten. Hva ville du selv følt hvis en dame blokkerte deg rett etter samleie, sleik , og suging, pluss dype tungekyss? Det er ikke "ulovlig" men det er sykt dårlig gjort.... Og når han "skyter meg i foten" , så har jeg lov å bli sinna og lei meg...

 

Jeg aksepterer at han blokkerte meg, men jeg er virkelig skuffet på han for det. Det er dårlig gjort, det er saken. Jeg tipper at samboeren hans, også vil bli svært fortvilet hvis han en gang vender ryggen mot henne, rett etter sex, også nekter han å snakke med henne igjen. Da tror jeg også hun hadde blitt lei seg... Og jeg kontaktet henne, nettopp fordi han fortjente det. Du har tydeligvis ikke nok kunnskap og peiling om hva som skjer her.... for å uttale de kommentarene du sier. Men det er min side da.....

 

Han har tråkket på meg kynisk sett på mange vis, forteller ikke alt her.... Men jeg ville bare ha frem hvilke syn deter hadde på det å blokkere etter sex i seg selv? :)

 

Hadde jeg blitt blokkert på MSN av noen som jeg hadde hatt sex med hadde jeg tatt det som et hint å latt personen være i fred. For noen er ikke sex nødvendigvis et forsøk på å få barn. For mange er sex noe man ønsker for nytelsens del. Dersom man ønsker et forhold utover dette inngår man gjerne et slik på litt andre premisser enn om man har hatt sex eller ikke.

 

Jeg mener at du som skal være en godt voksen dame burde ta et hint også. La fyren være i fred etter at han blokerte deg. Kanskje sende 1 melding og spurt hvorfor han ikke ønsket kontakt med deg og hvorfor han ikke svarer. Og når det ikke dukket opp noe svar la fyren være ifred. Ikke plage fyren så han må gå til politiet.

 

Og det at du gikk til samboeren hannes syns jeg gjør du til den kyniske parten og ikke han.

 

Jeg råder deg til å oppsøke hjelp, noen å snakke med eller lignende, dersom du ikke takler å bli dumpet på egenhånd. Det kan være veldig vanskelig til tider, og da kan det være godt å få litt hjelp til å komme inn på rett vei igjen. Også råder jeg det til å ikke plage mannen mer enn du alt har gjort, og heller se deg rundt etter noen andre som kan hjelpe deg å komme over han.

Endret av EldarH
Lenke til kommentar
Det er ikke jeg som plager han, det er han som plager meg!

 

Jeg trodde han brøt all kontakt, og det var du som plaget han med meldinger/prøve å ta kontakt. Det er jo en grunn til at han føler seg nødt til å oppsøke politiet for å få det til å stoppe.

 

Når han ikke vil ha kontakt og du prøver å oppnå kontakt mot hans vilje, plager du han.

Lenke til kommentar
Det er ikke jeg som plager han, det er han som plager meg!

 

Jeg trodde han brøt all kontakt, og det var du som plaget han med meldinger/prøve å ta kontakt. Det er jo en grunn til at han føler seg nødt til å oppsøke politiet for å få det til å stoppe.

 

Når han ikke vil ha kontakt og du prøver å oppnå kontakt mot hans vilje, plager du han.

_-______________________________________________________----

 

Du aner tydelig ikke helt hva dette går i.... Og uansett er det bare sykt å blokke en person rett etter sex...

 

Men som sagt du aner ikke hva dette går i....

Lenke til kommentar

Det er kanskje ikke pent gjort at han blokkerte deg, men det er et tydelig signal.

 

At han traff deg etter det, og dere måtte ha sex enda en gang, betyr jo at han ville ha deg (igjen). Du må tydeligvis være god i senga eller noe...

 

Du gjorde han utro, ikke bevisst, men det er det som er resultatet. At kona hans tilga hans forstår jeg. Du ringte til han og forklarte deg. Han forklarte sitt syn av saken til kona. Men enkelhet har han rodd seg ut av situasjonen ved å blande inn politiet. Forsetter han strategien, så har han vunnet.

 

Hva vil du ha av ham? En forklaring? En unnskyldning? Han har kone og barn. Sikkert gift også. Han kan ikke bare bryte ut av det livet han har. Ser ikke ut som at han vil det.

 

At han var dødsforelska i deg? Ikke sikkert at jeg har rett, men player dukka opp i hodet mitt.

 

Kom deg på http://forum.kvinneguiden.no - jeg vil gjerne lese hva hønsegården vil mene om dette! :)

Lenke til kommentar

Han har samboer ja. Tre voksne barn, sammen med en annen, før han traff samboeren... og er 43 år gammel, for gammel til å drive på med slik barnslighet... Og samtidig så har han en høy stilling, med ansvar i, så forstår ikke hvordan han kan ha det når han driver slik.

 

Nei , jeg føler at han bruker samboeren sin, til han har noe annet i boks. Det er noe han har vist tydelig tegn på til meg.

 

Samtidig så gidder jeg ikke å blamere om hele historien. Jeg vet at han var forelsket i meg, ellers hadde han ikke betalt 20000 kroner på å treffe meg igjen.., siden han bor langt unna... Da hadde han heller gjort det med en annen... Og han lager alt tungt for seg selv, så jeg tror faktisk at han har følelser for meg enda...Men som sagt det gidder jeg ikke å diskutere med dere...

 

Jeg bare sier : folk bør tenke seg om før de sårer andre!

Lenke til kommentar

Jeg mener at denne diskusjonen tok litt feil av i feil retning.

 

Alle må få ha sin mening om dere synes det er pent å blokkere noen på msn etter sex. Er feil å ta dette opp på en diskusjonslinje, med tanke på at jeg har min mening selv, og folk som mener noe annet, vil jeg aldri være intressert i å ha noe med å gjøre, og snakke med engang. Men ville bare se en meningsmåling, og ha et svar på om folk mente dette var høflig. Men nå tenker jeg at det ikke er noen vits i det, for jeg bygger livet mitt etter hva jeg synes er høflig. Og lar meg ikke påvirke av andre!

 

Så var det sagt også.

Lenke til kommentar
Det er aldeles ikke "høflig", nei. Men skulle jeg havne borti en tilstrekkelig slitsom dame, så kunne jeg nok gjort det samme.

_______________________________________________________

 

Jeg gir meg ikke på det. Slik som han oppfører seg nå, så føler jeg at han gjør dette pga følelser for meg. Gir meg ikke på den, for han har gjort dette før.

 

Jeg har bedt han trekke forliksklagen. Og jeg skjønner heller ikke hvorfor han i det hele tatt har lyst å reise hit her for å prate med meg på et forliksmøte, når han ikke kan snakke?

 

Han har provosert opp til alt dette selv, han har skrevet tåpelige meldinger til meg, også blir han stille også skriver han tåpelig stygg onde meldinger, om en annen.... Men som sagt jeg spurte bare spørsmålet : er det høflig folkeskikk å blokkere på msn etter sex?

 

Han vet at jeg var hans livs største mulighet. Han er en gamling på 43 år. Jeg er mye yngre han, og jeg synes selv at jeg ser pen ut. Så det har ikke med å gjøre at jeg er stygg.

Lenke til kommentar
Han vet at jeg var hans livs største mulighet.

 

BWAHAHAHAHAHA

Godt du har selvbildet i orden :D

 

Men seriøst. Det høres ut som du ikke er 'over' denne karen. Det er vel strengt tatt problemet. Hvis du synes han oppfører seg som en drittsekk så er det jo ikke umulig at han er det. Det finnes sikkert en kar som er din "livs største mulighet" og det er garantert ikke denne fyren. You got screwed (i ordets rette forstand). Ta det som en lærepenge og legg alt bak deg. Siden han bor på andre siden av landet er det vel heller ikke særlig fare for ubehaglige/pinlige møter osv.

 

I slike saker er den andre personens følelser for deg irrelevante. Det er dine føleser overfor den andre som er saken. Det jeg har lest i denne tråden indikerer at du fortsatt har følelser for ham. Det er de du må gjøre noe med. Det å fokusere på hva han gjør/føler er feil vei å gå.

Lenke til kommentar

Off- topic dritt og misbruk av gjestefunksjonen er slettet. Hold dere på matten og vær seriøse, ellers kommer det til å vanke reaksjoner. Ved videre misbruk av gjestefunksjonen vil jeg garantert starte en jakt på den som misbruker denne funksjonen.

 

MVH

 

KVTL

 

Ikke kommenter dette innlegget i tråden, men ta det på pm.

Lenke til kommentar
Han vet at jeg var hans livs største mulighet.

 

BWAHAHAHAHAHA

Godt du har selvbildet i orden :D

 

Men seriøst. Det høres ut som du ikke er 'over' denne karen. Det er vel strengt tatt problemet. Hvis du synes han oppfører seg som en drittsekk så er det jo ikke umulig at han er det. Det finnes sikkert en kar som er din "livs største mulighet" og det er garantert ikke denne fyren. You got screwed (i ordets rette forstand). Ta det som en lærepenge og legg alt bak deg. Siden han bor på andre siden av landet er det vel heller ikke særlig fare for ubehaglige/pinlige møter osv.

 

I slike saker er den andre personens følelser for deg irrelevante. Det er dine føleser overfor den andre som er saken. Det jeg har lest i denne tråden indikerer at du fortsatt har følelser for ham. Det er de du må gjøre noe med. Det å fokusere på hva han gjør/føler er feil vei å gå.

_______________________________________________________________________

 

Jeg blir jo ikke akkurat så selvsikker av å bli blokket på msn, heller motsatt egentlig....

Men samtidig så har mange sagt til meg at jeg holder meg kjempebra for alderen, at jeg ser veldig ung ut, og at jeg ser veldig flott ut til vanlig. Og når jeg ser meg selv i speilet, og på videopptak, så synes jeg at jeg ser ganske bra ut! Men har dårlig selvbilde med tanke på det han har gjort, og er usikker på alt mulig pga det....

 

Men jeg har følelsen av at han har følelser for meg fortsatt, med tanke på mange ting, jeg vet jo alt hva som har skjedd... det vet ikke dere andre... Dere må sette dere inn i hele historien hvis dere skal danne dere et bilde av dette. Jeg sier ikke alt åpent innpå en slik linje.

 

Jeg har troen på i en meningsmåling at jeg har de fleste med meg i at det er uhøflig å blokkere en dame, på msn rett etter sexuell kontakt. Og samtidig nekte å prate med henne, og hvis hun sier noe, så gå til politiet og be dem ringe og snakke for seg.... Politiet har også reagert på mannens oppførsel, og vil ikke ta tak i dette. Derfor benytter vedkommende andre midler nå, og har som sagt sendt inn forliksklage, til tross for at han ikke har prøvd å snakke med meg en eneste gang , annet enn å sendt meg provoserende meldinger om : foreks. at jeg er ingenting verdt, at jeg er syk i hodet, at jeg er en drittkjerring, at han gir blaffen i om jeg eksisterer eller ikke osv osv....En venn av meg ringte å prøvde å stoppe forliksklagen, men han ville ikke snakke da, han bare sa at han skulle til sak mot meg, og kunne ikke prate fornuft, og la på røret.

 

Han var oppegående til å begynne med, derfor forelsket jeg meg i han. Han var veldig reflektert, hyggelig, tålmodig, og ja jeg likte måten han var på. Han virket veldig fornuftig ut , og dette er han for klok ut til egentlig.....

Jeg forstår ikke at han gjør dette av uinteresse. Jeg føler på meg at det er det samme som sist han blokket meg, at han faktisk gjør det pga boavstanden er så stor, og at han vet og kjenner meg, han vet at jeg ikke orker så lett å komme meg videre når han gjør sånnt... Han kjenner meg sånn.... Men uansett om det er interesse er det også galt å blokke på msn rett etter sex, men det er ihvertfall en bedre unnskyldning...

Lenke til kommentar

men herregud, om han var så dritt mot deg hvorfor maser DU på han?? det burde virkelig vært du som ignorerte han totalt. Når han blokkerte deg en gang, hvorfor ignorerte du han ikke når han fjernet den igjen?

Drit i han, han høres ut som en dritt uansett. Du fortjener nok mye bedre enn han :)

Endret av Melanie
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...