Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Blokkere etter sex, er det riktig?


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Marie_*

Dersom du møter en mann/dame en del ganger for sex, er det naturlig å blokke henne på msn, rett etter sexen uten å snakke ut, dersom man ikke ønsker mer? Og dersom hun/han begynner å si noe om det, så anmelde?

Hva mener denne handlingsmåten?

 

Jeg synes den er ekstrem ond.... Nedverdiende... Er det noen som har gjort det før? hvor mange har likt syn som meg? Vil gjerne høre en meningsmåling og tankeganger om dette....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dersom du møter en mann/dame en del ganger for sex, er det naturlig å blokke henne på msn, rett etter sexen uten å snakke ut, dersom man ikke ønsker mer? Og dersom hun/han begynner å si noe om det, så anmelde?

Hva mener denne handlingsmåten?

 

Jeg synes den er ekstrem ond.... Nedverdiende... Er det noen som har gjort det før? hvor mange har likt syn som meg? Vil gjerne høre en meningsmåling og tankeganger om dette....

 

Etter min mening er ikke dette en oppriktig og god måte å avslutte et forhold,selv om det bare er seksuelt. Man bør ihvertfall være ærlig og si hva som er grunnen,eller i det minste si ifra.

Men å annmelde det synes jeg ikke er riktig,ihvertfall hvis tilfellet er slik at begge var med på det frivillig.

Uansett er det viktig å vise respekt overfor hverandre og være ærlig. Det er jeg absolut enig i.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_marie_*

Det gjør svært vondt å oppleve å bli blokket etter sexuell kontakt.... Mellom meg og han var det ikke bare sexuellt, det var sterke følelser der også...., for oss begge, og derfor tok jeg det kraftig ille opp da han blokket meg.... rett etter å ha hatt sex....

 

Han bor langt unna meg... Betalte masse for å treffe meg... Ble jo lang flyreise osv.. osv.... Og han maste seg til dette... Han hadde blokket meg før på msn , og jeg sa til han at jeg ikke ville oppleve det samme igjen, men det gjorde han...

 

Han har nå trukket inn forliksklage mot meg, fordi han samlet opp meldinger fra mine etterlysninger etter vår kontakt... Jeg spurte hvorfor han gjorde det, ... tok litt av da jeg ble såret... og ble enda mer såret da han ikke ville snakke, og sa at han ville gå til politiet hvis jeg sa noe mer. jeg ble så nedpsyket... Han gikk til politiet med alle meldingene, men politiet ville ikke ha noe med dette å gjøre... og fortalte meg at de synes dette var kynisk mot meg...Og siden han nå ikke fikk dem med seg, har han trukket inn forliksklage, som går på at han krever oppreisning for min plaging med å sende han spørsmål på meldinger, når han ikke ville vite av meg.

 

Jeg er kjempelei meg for dette. Og skjønner ikke hva menn tenker når de ikke kan prate, og heller lage mer problemer istedet, og gå tungvinte veier for å lage konflikter og bråk.

 

Værste av alt: han her har to store døtre, og en stor sønn... Alle er nå myndige, så han burde jo visst bedre! Stakkars ungene hans... som har en far som støtter opp under å blokkere jenter på msn rett etter sex....

Lenke til kommentar

Ok da så, bare lurte siden den mannen trolig må være i 50 årene. Det gjør hele situasjonen enda dummere. Er man såpass gammel burde man ha litt antenner. Allikevel burde du innse at slaget er tapt, han vil desverre ikke ha mere kontakt. Han virker som tidenes taper uansett, om han politianmelder deg. Nå vet jeg jo ikke om du sender meld eller ringer 2 ganger i timen da..

Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter
Ok da så, bare lurte siden den mannen trolig må være i 50 årene. Det gjør hele situasjonen enda dummere. Er man såpass gammel burde man ha litt antenner. Allikevel burde du innse at slaget er tapt, han vil desverre ikke ha mere kontakt. Han virker som tidenes taper uansett, om han politianmelder deg. Nå vet jeg jo ikke om du sender meld eller ringer 2 ganger i timen da..

_____________________________________________________________--

 

Jeg ble jo svært lei meg... og fortalte det til han en god del ganger ja... og han svarte meg ikke,.... Det synes jeg er dårlig gjort...!!!!!!

 

Mannen er 43 år gammel. Bor på andre siden av landet. Har en veldig god jobb, godt betalt, og har en ansvarsrolle i jobben sin... Han har tre myndige barn, så han burde visst bedre om at mennesker har følelser.

- Hva om døtrene hans ble behandlet som meg? ....

Han har faktisk blokkert meg før, og møtt meg igjen... Og brukte han politiet mot meg, fikk dem til å ringe å si at han overhode ikke ønsket å ha noe med meg å gjøre, i stedet for å si det på en pen måte selv! Og jeg tok slaget... men så begynte han å mase om å møte meg igjen... og gjorde det.... Og han risikerte å gjøre meg gravid, viste full forelskelse og hele pakken.....Fortalte om hvor mye han hadde lengtet etter meg..... Så han er helt syk i hodet...!!!!!!

Og så blokket han igjen, og gikk til politiet med meldinger jeg hadde skrevet pga av at han ikke ville si et pip.... Og da ville ikke politiet ha med dette å gjøre, og sa til meg at han var jammen kynisk....

 

Tenker ikke folk på at mennesker har følelser? ..... Tror dere mannen vil oppleve dette selv? Kanskje han ønsker å oppleve dette selv...

 

Jeg har funnet ut at han faktisk bor sammen med en dame. Ringte henne , fortalte alt, og hun ble helt ifra seg...Hun hadde lite aning om hva han driver med.... Men virker ut som om aksepterer det han gjør.. uansett hva han gjør....

Lenke til kommentar
Gjest trådstarter
Han har faktisk blokkert meg før, og møtt meg igjen...

 

Jeg har funnet ut at han faktisk bor sammen med en dame. Ringte henne , fortalte alt, og hun ble helt ifra seg...

 

Du bør stoppe før det går for langt.

_________________________________________________________-

 

Ja, jeg har ikke snakket mer med henne om dette... Men jeg fikk i såfall fortalt hva han gjorde, mens han sto i bakgrunnen og hørte på....Men det er en stund siden, og så trakk han inn forliksklage mot meg. Og da fikk jeg en venn av meg til å ringe han for å snakke med han om dette, og få stoppet han til å lage blest om dette....

Han ville ikke prate. Og da tok vennen min å ringte damen hans og spurte om hun hadde hørt om at han ville til sak... men det visste ikke hun noe om. Men vil han gå til sak så vil han det , sa hun.

 

og er det meg det er noe galt med eller hans oppførsel? Jeg mener hans oppførsel er lavmål.... og svært syk. Det sier også fagkyndige som jeg har snakket med anngående dette. Han er stygg mot meg, damen sin, og seg selv!!!

 

Jeg er svært skuffet på han ja.... Men vil ikke ha bråk med han, så jeg holder meg unna han uansett!

 

Tror dere at han har lyst til at døtrene hans skal oppleve det samme, siden han unner meg dette her?

Det burde jo han som far stå for...

Lenke til kommentar

Ja, jeg har ikke snakket mer med henne om dette... Men jeg fikk i såfall fortalt hva han gjorde, mens han sto i bakgrunnen og hørte på....Men det er en stund siden, og så trakk han inn forliksklage mot meg. Og da fikk jeg en venn av meg til å ringe han for å snakke med han om dette, og få stoppet han til å lage blest om dette....

Han ville ikke prate. Og da tok vennen min å ringte damen hans og spurte om hun hadde hørt om at han ville til sak... men det visste ikke hun noe om. Men vil han gå til sak så vil han det , sa hun.

 

og er det meg det er noe galt med eller hans oppførsel? Jeg mener hans oppførsel er lavmål.... og svært syk. Det sier også fagkyndige som jeg har snakket med anngående dette. Han er stygg mot meg, damen sin, og seg selv!!!

 

Jeg er svært skuffet på han ja.... Men vil ikke ha bråk med han, så jeg holder meg unna han uansett!

 

Tror dere at han har lyst til at døtrene hans skal oppleve det samme, siden han unner meg dette her?

Det burde jo han som far stå for...

 

Ut ifra hvordan du ordlegger deg her inne,høres det ut som at du kan finne deg noen bedre enn dette her. Denne mannen må jo ha tyngre problemer

Lenke til kommentar

Hva er det egentlig du vil diskutere? Vanskelig for oss utenforstående å dømme han når vi bare får din versjon av historien. Om alt du sier er sant, hvorfor fortsetter du å mase på han? Han er åpenbart ikke interessert i noe seriøst forhold til deg og jeg kan ikke forstå hvorfor du er interessert i han når han behandler deg slik.

Lenke til kommentar
Gjest trådstarter

Ut ifra hvordan du ordlegger deg her inne,høres det ut som at du kan finne deg noen bedre enn dette her. Denne mannen må jo ha tyngre problemer

__________________________________________________---

 

Takk :)

 

ja, håper han har vett til å trekke forliksklagen.

 

jeg holder meg isåfall unna han, og maser ikke på han om å trekke den, for da skal han jo ta meg for det også...

Og jeg har ikke godt av å ha kontakt med en sånn type... Synes heller synd i de neste som skal omgås han..... og den samboeren hans , som han lager så mye uro rundt.

 

Har snakket med en del som har støttet meg rundt dette, fagfolk også. De sier at mannen må være helt på jorde....

Og han har en ansvars-stilling... en høy stilling, tjener godt med penger, og utrolig at han "later" som om han ikke vet bedre med å kunne prate når han har en sånn rolle....

Lenke til kommentar
Takk :)

 

ja, håper han har vett til å trekke forliksklagen.

 

jeg holder meg isåfall unna han, og maser ikke på han om å trekke den, for da skal han jo ta meg for det også...

Og jeg har ikke godt av å ha kontakt med en sånn type... Synes heller synd i de neste som skal omgås han..... og den samboeren hans , som han lager så mye uro rundt.

 

Har snakket med en del som har støttet meg rundt dette, fagfolk også. De sier at mannen må være helt på jorde....

Og han har en ansvars-stilling... en høy stilling, tjener godt med penger, og utrolig at han "later" som om han ikke vet bedre med å kunne prate når han har en sånn rolle....

 

 

Finn deg en høflig og oppegående mann,som vet hvordan han skal behandle deg,uten å få beskjed om det. Det klarer du nok kjempefint skal du se:)

Lenke til kommentar
Gjest trådstarter

Finn deg en høflig og oppegående mann,som vet hvordan han skal behandle deg,uten å få beskjed om det. Det klarer du nok kjempefint skal du se:)

________________________________________________________-

 

Takk:)

 

Det er ikke en sånn type mann som han var, som jeg ønsker meg. Jeg ønsker meg en høflig og oppegående mann, som viser respekt for andre mennesker enn bare seg selv.

 

Jeg vil vekk ifra dette, og den der forliksklagen som han har lagt inn, skremmer meg veldig.... Blir litt bekymret for at han skal ødelegge for meg..... men håper han tar til vett, og ser sine egne feil.

 

Hadde jeg visst hvordan denne mannen , før jeg forelsket meg i han, så hadde jeg holdt meg unna han for lenge siden.... ! Men han spillte oppegående, snill, omtenksom og alt det der , han lurte meg, og det vil jeg helst slippe å bli igjen. Best at guttene viser sitt sanne jeg allerede med en gang...

 

Men jeg håper at han glemmer meg, og trekker forliksklagen... Så slipper jeg å ha noe med han mer å gjøre.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...