Gå til innhold

Xbox til 1195, men hvordan funker cashback?


Anbefalte innlegg

Jeg har litt lyst på Xbox og ser Arcade selges for 1590 og så får man 450 i cashback, men skjemaet på jo sendes inn før 16 april, altså torsdag nå og der må man skrive på EAN nummeret på esken så da går det jo ikke som det står på CDON.no?

 

Er Arcade god nok, eller bør man går for pro-bundlen?

 

Er litt giret på å kunne spille Halo 3, GoW2 o.l. som ikke PS3 støtter.

 

Er det slik at hvis man kjøper innen 16 og sender inn når den kommer får man pengene allikevel?

Endret av cybervision_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, når jeg kjøpte en Nikon D60 så var det en kampanje, send kopi av kvittering å bevise at den er kjøpt i det og det tidsrommet så får du en blitz av no slag. Jeg fikk ikke sendt inn før etter at fristen var gått ut, men fikk det likevel siden den var kjøpt når man måtte :) Men selvfølgelig er det ikke sikkert at de gjør det likens.

Endret av ScreamRape
Lenke til kommentar

Kjøp deg uansett en xbox som har harddisk. Jeg kjøpte Arcade og er du bittelitt mer gamer enn en gang eller to per måned anbefaler jeg deg på det sterkeste å kjøpe en xbox med HDD. Du kan installere spill og laste ned demoer etc. Headset har jeg også måttet kjøpe i etterkant.

 

Ang cash-back, du sender inn skjema med kvittering når du har kjøpt et eller annnet produkt i tilegg til boxen. En handkontroll til er kjekt å ha.

Lenke til kommentar
På arcade mangler du optisk port

 

du tenker selvfølgelig på kabelen her, slik at ikke det ikke skjer noen misforståelser.

 

Arcade, Elite og Pro er helt lik bortsett fra farge og innhold i eske. En kabel trenger ikke å koste mere enn $10 hvis man går for arcade.

 

forøvrig tragisk at microsoft ikke klarer å legge med 10 kroners headsettet sitt i arcadepakken.

Endret av audi_a8
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...