Crumpler Skrevet 9. april 2009 Skrevet 9. april 2009 Hei ! Vil Counter Strike Source funke uten å lagge med denne hardwaren ? Chieftec Aegis Midi Tower Silver/Black, Silver Power SP-400P2C 400W MSI P6NGM-FD, nForce-630i+GF7100, m-ATX Intel Pentium Dual Core E5200 2,5GHz, Crucial DDR2 PC6400 4096MB CL6, Sapphire Radeon HD 4550 512MB DDR3 Samsung SpinPoint F1 500GB SATA2, USB2 multikortleser 3.5" sort for Sony NEC Optiarc DVD±RW burner AD-5200A, D-Link DWL-G510 AirPlus G 54 Mbps Windows Vista Home Premuim 64-bit Er Grafikk-kortet for svakt ? Noe annet som bør oppgraderes ? Eller holder dette ? Takk for alle svar !
Crumpler Skrevet 9. april 2009 Forfatter Skrevet 9. april 2009 Takk Da kjøper jeg en sånn fordi Macbook´en jeg bruker nå lagger
Skagen Skrevet 11. april 2009 Skrevet 11. april 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)
Rasmusx Skrevet 24. april 2009 Skrevet 24. april 2009 jeg kjøpte en pc på komplett (bygde den selv) den har MYE svakere grafikk kort men den kjører xp da den pcen du skal kjøpe drar nokk css som bare ****
Merko Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 (endret) Css er vel fra 2003? Tror nok de fleste pc'er takler css ^^ Endret 1. mai 2009 av Merkoen
564215 Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Så lenge du ikke kjører intel-grafikk, så er Css cpu-begrenset. Det krevest mer av cpuen din enn gpuen.
detvarvondtdet Skrevet 3. mai 2009 Skrevet 3. mai 2009 Vil absolutt tro at du kan spille uten lag.. Nå vet ikke jeg hva du legger vekt på når du spiller? CS/S er vel eneste spillene jeg spiller hvor jeg ikke legger noe vekt på hvordan det ser ut. Configen min er satt opp for maksimal ytelse, ikke utseende/eyecandy. I tilegg er alt av grafiske innstillinger satt på minimum og/eller skrudd av, samt at jeg spiller i 800x600 res. Eneste av grafikk jeg har på som trekker litt fps er skygger som kan være et viktig hjelpemiddel. Til og med "døde" kropper har jeg tatt bort, så med en gang noen dør forsvinner spilleren og kun våpen blir liggende igjen. Dette er nok mest nyttig når man spiller litt public på servere med mange spillere da. Spiller du diverse comp så er det selvfølgelig en del egne regler til hva som er lov å ta hensyn til og det kan være lurt å ha en egen config for public spilling og en for comps.
Gavekort Skrevet 3. mai 2009 Skrevet 3. mai 2009 Å stille på lavere kvalitet har så og si ingen effekt på nyere PCer, bare å maksimere alt.
detvarvondtdet Skrevet 3. mai 2009 Skrevet 3. mai 2009 Å stille på lavere kvalitet har så og si ingen effekt på nyere PCer, bare å maksimere alt. Målinger jeg har gjort av fps viser egentlig noe annet. Men da spillte jeg i litt høyere oppløsning,,det må understrekes. Samtidig vet jeg jo at forskjellen i spillbarhet med 220 fps eller 190 fps ikke er merkbar. Men uansett, for meg spiller det absolutt ingen rolle hvordan det ser ut, kun hvordan det flyter
Tangier Skrevet 3. mai 2009 Skrevet 3. mai 2009 Å stille på lavere kvalitet har så og si ingen effekt på nyere PCer, bare å maksimere alt. Målinger jeg har gjort av fps viser egentlig noe annet. Men da spillte jeg i litt høyere oppløsning,,det må understrekes. Samtidig vet jeg jo at forskjellen i spillbarhet med 220 fps eller 190 fps ikke er merkbar. Men uansett, for meg spiller det absolutt ingen rolle hvordan det ser ut, kun hvordan det flyter Så lenge skjermen din capper det på 60 fps eller hvatever så er det ikke mye vits å ha 200...
detvarvondtdet Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 Så lenge skjermen din capper det på 60 fps eller hvatever så er det ikke mye vits å ha 200... Nå er vel ikke oppdateringsfrekvensen til skjermen det samme som bilder pr sekund ingame..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå