Gå til innhold

HW-rekka til Peppes

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor man møtes synes jeg hver bil kan bestemme seg imellom. Akkurat der stopper min kontroll, synes jeg, hehe.

De som sitter på med meg, kan møtes her ved min plass, siden de fleste sitter her likevel. Rad 38, sete 67 eller noe. Yeah :cool:

Skrevet (endret)
Jeg pratet med han. Han skal sitte på med Eivind ;)

:dremel:

Det blir en interessant kjøretur mtp at Ida ikke har bil. :)

Sånn? (:

De som skal sitte på med Eivind, kan sikkert møte ved hyllene våre. Det står Ida og Nyhus på de, i rødt og gult.

Endret av bazukh
Skrevet
Hvor man møtes synes jeg hver bil kan bestemme seg imellom. Akkurat der stopper min kontroll, synes jeg, hehe.

De som sitter på med meg, kan møtes her ved min plass, siden de fleste sitter her likevel. Rad 38, sete 67 eller noe. Yeah :cool:

Det funker fint. :fun:

Skrevet

Ja, men da tar a mor kvelden. Det er nå eller aldri, om man vil finne soveplass, hehe. Vær flinke barn da, og prøv å fordel dere i de bilene som fortsatt har plass. Oversikten skal oppdateres når jeg finner det for godt :wee:

Skrevet

Ingen kommer jo til å være våkne før kl. 16 i morgen.

Breidablikkkk; Jeg er ikke han som slurpa så jævli og så ut som om ikke hadde fått mat på 3 uker. Jeg var IKKE han

Skrevet
Hmm, sove før eller etter peppes?

Før. Gå. Nå!

Forøvrig ser det lovende ut på skyssfronten. Vi har i hvert fall nok biler, så da gjelder det bare for de siste slampene å si hvor de vil sitte på, så er alt i boks :fun:

Skrevet

jeg sitter gjerne på med noen om det er plass nokk ...gidder ikke kjøre selv da .. har fått meg konge parkeringsplass på korttidsparkeringa:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...