Gå til innhold

Hvilken stil _liker_ du å se?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fyren en utrolig dårlig holdning på det siste bildet?

Jakken er alt for kort, og i tillegg har han poppet kragen, så det ser helt rart ut for min del. Proposjonene er helt feil..

• 3 uker senere...
Skrevet

Halvrøff og rocka med skinnjakke eller skinnbukse er min personlige favoritt, både for meg selv og andre.

Goth-stil er for min del også noe av det tøffeste jeg ser, om gjort rett (da mener jeg GOTH, ikke EMO-stilen, som tvertimot er forferdelig).

Skrevet

tumblr_m03p90z8Xf1qfex1b.jpg

tumblr_m03pasEGN31qfex1b.jpg

tumblr_m03otnFXgH1qfex1b.jpg

Må si jeg synes disse var rimelig sexy.

Japanerne er flinke til dette. Å tøye proposjonene på noe vestlig og tradisjonelt, til å se litt mer orginalt ut, men fortsatt helt åpenbart et klassisk produkt fremdeles.

Men jeg liker ikke at tuppen på sko er så smale som dette. Jeg har ganske brede føtter, og enten er skoen da mye lengre enn foten, for å få til denne effekten, noe som ser teit ut, eller så må jeg kappe av meg lilletåa.

Skrevet

3936827307_22e4952643.jpg

3936821077_0429bdf114.jpg

Det er meget sjeldent jeg liker "nerdebriller" på jenter, men i dette tilfellet var det imo utrolig pent og kledelig. Det skader vel heller ikke at jenta er grotesk deilig heller. Hun er forøvrig antakeligvis fransk.

Skrevet

Hvem er hun jenten? Random jente postet på tumblr?

Det øverste bildet, bare uten halve ansiktet cropet vekk, er forøvrig skrivebordsbakgrunnen min. En fornøyelse hver gang jeg logger på maskinen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...