Gå til innhold

Hvilken stil _liker_ du å se?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har derimot jenta med skateboard og synlig nippel.

Ikke nippelen som gjør det stilig selv om det hjelper.

Står ingen sted her at kameraet ikke hører hjemme her, et slikt kamera med en slik stropp er like mye for å vise stil som for å ta bilder IMO.

Skrevet

Jeg vil hekst ikke starte denne diskusjonen igjen, men det blir jo bare tåpelig med bilder av fotoapparater i denne tråden. Det har absolutt ingenting med klesstil ågjøre.

Nja, en Leica med lær-tilbehør fungerer jo også som en meget pen "accessory". Jeg ser på det som å poste et par solbriller eller et armbånd.

Skrevet

Jeg vil hekst ikke starte denne diskusjonen igjen, men det blir jo bare tåpelig med bilder av fotoapparater i denne tråden. Det har absolutt ingenting med klesstil ågjøre.

Nja, en Leica med lær-tilbehør fungerer jo også som en meget pen "accessory". Jeg ser på det som å poste et par solbriller eller et armbånd.

Der har vi svaret.. Jeg kunne sikkert posta bildet i en tråd på fotografiforumet, men poenget var kameraets look som accessory ikke som kamera. Jeg har ikke peiling på hvorvidt det er et bra eller sugent kamera liksom..

Skrevet

Jeg ser en del av disse bildene før de blir postet her, men det er fortsatt en tråd for å vise hvilke klesstiler man liker å se, og ikke et kamera med en skinnstropp du såvidt ser noe av på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...