Gå til innhold

Hvilken stil _liker_ du å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De ser ikke spesielt fine ut så lenge du ikke begynner å analysere bildet og hvordan skoene egentlig vil se ut på ekte. På bildet synes ikke jeg heller de er særlig fine, selv om de sikkert er fine på ekte.

 

hver sin mening

 

 

Hæ?

 

De skoene er herlige. Har veldig lyst på monks i samme farge (tan?). Så kom gjerne med tips. :)

 

De selger et par fra Magnanni på Follestad som er ganske like.

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Magnanni-skoene på follestad synes jag faktisk er rimelig stygge. Den falske patinaen synes jeg ikke er spessielt pen. Oppbygd pationa over tid er noe helt annet. Skoene på bildet er så klart pene, men hadde ikke sømmene vært såpass framtredende hadde de vært bedre i mine øyne. Det var vel egentlig det jeg skulle få fram.

Lenke til kommentar

Her deler jeg faktisk Christian Bs syn. Jeg reagerer på stroppene som dominerer for mye. Og så må han slutte å la mora plukke ut strømper til seg. De skal forlenge linjene ned i skoene og matche buksene som for øvrig kan søke seg jobb som pølseskinn på denne karen her. Det er finbukser og ikke jeans.

 

Albulapper er noe motegreier som til nød kan gå an på tweed, men ikke på en dressjakke. Nonono.

 

Fargene på antrekket er fint avstemt uten å virke overkoordinert, kanskje pga PSen? Hadde den også gått i blåtoner eller brunt, ville det gjerne bikket over. Se til og med klokkereimen går i blått.

 

Passformen på jakken fin. Sjelden å se tre ermeknapper.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du avskriver en ganske stor del av skoverdenen hvis du mener at falsk patina ikke er pent.

 

Jeg ser ikke hvordan? Svært begrenset hvor jeg ser såpass mye av falsk patina på sko.

 

Kavinsky: De har en grei utstilling av dem på Follestad Ski, men jeg liker ikke utseendet på de fleste av dem. Har ett litt "plastikkaktig" utseende etter min mening.

Lenke til kommentar

Nå har Follestad Magnanni-skoene i mange forskjellige farger. Follestad Trend på Majorstuen har feks et par som er veldig lyse, med svært tydelige sømmer. Disse er ikke så pene. I Akersgaten finner du mørkere. Selv er jeg fornøyd med hvordan mine ser ut

 

Skotrær asap.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...