verwooks 1 Report post Posted April 28, 2003 Klart det er sikkert en drøss av patcher å laste ned, hvor mye veier disse ? Men når disse er nede, åssen er spilling med en ISDN linje ? Quote Share this post Link to post
Balle Klorin 0 Report post Posted April 28, 2003 Tror det er ca. 100 mb du må nedlaste for å patche opp AO. Isdn funker helt greit på AO sist jeg sjekket :wink: Quote Share this post Link to post
Tobias Rieper 0 Report post Posted April 28, 2003 Spiller Anarchy Online med single ISDN, jeg. Går helt fint 100mb i patcher? Hm...mulig det. Quote Share this post Link to post
verwooks 1 Report post Posted April 28, 2003 Cirka tusen. Ikke si at jeg må laste ned en giga med patch ? .. haha Quote Share this post Link to post
assagab 0 Report post Posted April 28, 2003 Tror ikke du må laste ned så mye, så vidt jeg husker er ikke spillet du kjøper i butikken/laster ned versjon 1. Så du må ihvertfall ikke laste ned alle patchene bare de nyeste Quote Share this post Link to post
Cursed 0 Report post Posted April 28, 2003 Klart det er sikkert en drøss av patcher å laste ned, hvor mye veier disse ? Cirka tusen. Tusen gram? Quote Share this post Link to post