Gå til innhold

PS3 til 2 995,- Wii til 1 995,- hos Elkjøp.no


Bebeluv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Kjøpte min PS3 i går for 3900,- inkludert Street Fighter IV og HDMI-kabel. :w00t:

Den siste som fikk kjøpe den til forrige ukes tilbud.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Wii samme pris som 360 60gb er god pris? Fyttikatta for en møkkagenerasjon vi er i.

Da jeg var ung, da kosta 360-ene halvannen nyre! De leverte den i en striesekk, og vi måtte tvinne komponentkabelen selv av høyspentledninger vi stjal med livet som innsats. Etter at vi hadde gått uten sko til Microfoft-kvartalet på Røros midt på vintern. Morten mistet armen opp til albuen (husker enhånds-kontrolleren han laget etterpå, jajamen), og Geir, ja, fred være med ham.

Wii-ene, derimot, dem heiv de etter oss på kolonialen hver gang vi stakk huet innom etter karameller. Nei, ungdommen i dag lar seg lure med på hva det skulle være. Landkrabber!

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Kjøpte min PS3 i går for 2900,- inkludert Street Fighter IV og HDMI-kabel. :w00t:

Den siste som fikk kjøpe den til forrige ukes tilbud.

 

Det kaller jeg en god pris.

 

Nei føkketihei. Typo! Det var 3900,- det skulle stå. :blush:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
da var det dumt at du ikke ventet en uke =)

 

Etter det jeg kan se, så er internettprisen på PS3 på elkjøp samme som i forrige uke :hmm:

 

Men sånn er det med alt man kjøper. Dersom man venter, blir det billigere og når man har kjøpt der igjen, så angrer man neste uke, for da er det enda billigere igjen ;)

Lenke til kommentar
Eg lurer fælt på kva det kostar å produsere ein Wii kontra ein PS3. Nokon som har tal?

 

Produksjonskostnadene til Wii er blitt halvert siden launch, og da kostet den nesten 160$ å produsere, dvs. at produksjonsprisen nå ligger på 80$ eller 536 kroner med dagens kurs, noe som vil si at Nintendo tjener i underkant av 1000 kroner på hver konsoll. Det samme gjelder PS3 også, her har også produksjonskostnadene blitt halvert siden launch fra 800$ til 400$. Med dagens kurs blir det 2680 kroner, og det betyr at Sony også faktisk tjener på hver konsoll nå, i hvertfall med norsk kurs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...