Kimelimm Skrevet 9. april 2009 Forfatter Skrevet 9. april 2009 nei det har jeg faktisk ikke! Kanskje verdt å prøve
Thor. Skrevet 9. april 2009 Skrevet 9. april 2009 Du må prøve Monkey Island serien. Spesielt 3-ern, egner seg bra til påsken. Ellers har du jo runaway 1 og 2. Masse historie og underholdning.
andi_c Skrevet 9. april 2009 Skrevet 9. april 2009 Nå har jeg ikke spilt dette selv, men kanskje Riddick: Escape from butcher bay kan være noe? Eventuelt kan du vente til 24. april når Assault on dark athena kommer ut, det er jo etter påsken men...
Kamuflasjelampe Skrevet 9. april 2009 Skrevet 9. april 2009 Morrowind! Har nylig installert det, og sammen med mods som gir høyoppløste teksturer, mer detaljerte ansikter og kropper, og justerer training-costs og div annet, så er det så og si på høyden med Oblivion. Ok, grafikken og kampsystemet er litt kjipere, men historien og miljøet i Morrowind går oblivion en HØØØØØY gang. Kombiner Morrowind med vin, litt snacks og stearinlys så er det kos pågang )
magneman Skrevet 10. april 2009 Skrevet 10. april 2009 (endret) Kan komme med noen forslag, selv liker jeg RP/sandbox spill, veldig artig tidsfordriv. Kan komme med noen forslag, legger ved link med info om spillene til en norsk nettside: * Stalker: Shadow of Chernobyl: Stalker: Shadow of Chernobyl * Mass Effect: Mass Effect * Fable * Assassin's Creed: Assassin's Creed * The Elder Scrolls IV: Oblivion: The Elder Scrolls IV: Oblivion * Far Cry 2: Far Cry 2 * The Witcher (har ikke spilt det selv, enda) Ser vi bort fra sandbox-spill kan jeg anbefale Hitman: Blood Money: Hitman: Blood Money, veldig bra snikespill. Av nyere skytespill har jeg spilt blant annet Brothers In Arms: Hells Highway: Brothers in Arms: Hells Highway, Call of Duty 5: Call of Duty 5 og Quantum of Solace: Quantum of Solace. Edit: ikke alle spillene var til salgs på Absoluttspill.no, derfor har jeg ikke linket til alle spillene. Endret 10. april 2009 av magneman
TronDoZY Skrevet 10. april 2009 Skrevet 10. april 2009 Kombiner Morrowind med vin, litt snacks og stearinlys så er det kos pågang ) Vin, litt snacks og stearinlys kos nei nå ble vi litt feminine her, gutter. VI HAR ET KJEMPE PROBLEM!
Syv Skrevet 10. april 2009 Skrevet 10. april 2009 (endret) nei det har jeg faktisk ikke! Kanskje verdt å prøve Den lengste reisen går for å være best av de to, men har litt utdatert grafikk. Atmosfæren (musikken/dialog/"art direction" etc.) er uansett ekstremt bra. Det er et klassisk pek å klikk eventyrspill med en god historie. Drømmefall er den uoffisielle oppfølgeren (i samme univers); absolutt verdt å få med seg den også, helst etter den lengste reisen. http://www.longestjourney.com/download/video/ P.S. Det fins en norsk versjon med bl.a Synøve Svabø som April, men den er kanskje litt vanskelig å oppdrive. Måtte selv kjøpe denne brukt. P.P.S Begge engelske versjoner (samt demo) er å finne billig på Steam (som jeg personlig boikotter, men det er en annen historie =P )... Endret 10. april 2009 av Syv
ProStreetEier Skrevet 10. april 2009 Skrevet 10. april 2009 gamle gode spill som crackdown eller gta san anderas er tingen, eller kansje rainbow six vegas 1
ukjentbrukergitt Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 Kombiner Morrowind med vin, litt snacks og stearinlys så er det kos pågang ) Vin, litt snacks og stearinlys kos nei nå ble vi litt feminine her, gutter. VI HAR ET KJEMPE PROBLEM! minner meg om vi menn reklamene på radioen
TheCatIsALie Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Kan komme med noen forslag, selv liker jeg RP/sandbox spill, veldig artig tidsfordriv. Kan komme med noen forslag, legger ved link med info om spillene til en norsk nettside: * Stalker: Shadow of Chernobyl: Stalker: Shadow of Chernobyl * Mass Effect: Mass Effect * Fable * Assassin's Creed: Assassin's Creed * The Elder Scrolls IV: Oblivion: The Elder Scrolls IV: Oblivion * Far Cry 2: Far Cry 2 * The Witcher (har ikke spilt det selv, enda) Ser vi bort fra sandbox-spill kan jeg anbefale Hitman: Blood Money: Hitman: Blood Money, veldig bra snikespill. Av nyere skytespill har jeg spilt blant annet Brothers In Arms: Hells Highway: Brothers in Arms: Hells Highway, Call of Duty 5: Call of Duty 5 og Quantum of Solace: Quantum of Solace. Edit: ikke alle spillene var til salgs på Absoluttspill.no, derfor har jeg ikke linket til alle spillene. Støtter dem. Men prøv CoD4 også! Beste spillet EVER!
Krisoyo Skrevet 23. april 2009 Skrevet 23. april 2009 Cave Story er et 2D adventure platform action spill med veldig god historie som kan være verdt å prøve. Det er gratis og er blandt de desidert beste spillene jeg har prøvd ihvertfall. http://www.miraigamer.net/cavestory/index.php
oslo72 Skrevet 23. april 2009 Skrevet 23. april 2009 Påsken er over, så jeg regner med han ikke er så keen på å lese denne tråden lenger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå