Gå til innhold

BK: litt påskestemning

jaadd

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hva fungerer (ikke)? Tenker mest komposisjon, men alle innspill mottas med takk.

post-181365-1239085530_thumb.jpg

edit: bilde med exif

Endret av jaadd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det ble litt "overkill" her, 3 elementer som er så åpenbar at det blir litt... plumt!

Men dette er jo selvfølgelig påske-elementer så de hører jo hjemme der selvfølgelig. Men litt mye med alle de tre på èn gang for min del, og den smale DOF`en syns jeg er på feil plass i bildet, ville foretrukket et fokuspunkt lengre bak i bildet når du skyter slik.

Håper ikke jeg har fornærmet deg nå altså..

Har du Exif?

Skrevet

Du fornærmet meg på ingen måte. Jeg er helt nybegynnende, og ønsker kun å lære. Ble litt rotete her ja. Hadde vel sett bedre ut uten appelsinskallet. Kanskje med litt rykende kakao i koppen heller, og en bakgrunn som snakker litt mer påskefjell? Legger ut bilde med full exif i førsteposten (det er vel bare å huke av for "save exif data" i PIXresizer?)

Skrevet
Du fornærmet meg på ingen måte.

Godt :)

Mye pes vil man nok få den første tiden uansett :ph34r:

Er ganske så amatør selv her, og vet alt om dèt. Ting blir bare bedre jo mer man praktiserer vet du..

Legger ut bilde med full exif i førsteposten (det er vel bare å huke av for "save exif data" i PIXresizer?)

PIXresizer? Sorry, you lost me..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...